Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Toch maar etiketten er op...

Gestart door KJ!, 17-11-2013 17:01 u

Vorige topic - Volgende topic

KJ!

Toch maar de codering op de kroonkurk opgegeven en etiketjes op de flesjes geplakt..

Kans dat ik nu nog een ander biertje in mijn glas schenk dan ik verwacht had is hopelijk klein...  :biersmile:

bierhenkie

En dan consequent het 'HvO' vak kleuren, dan kun je er een pakken op kleur, zonder lezen (dat gaat na verloop van bier minder goed hoor ik wel eens...)

Oscar

Citaat van: KJ! op 17-11-2013  17:01 uToch maar de codering op de kroonkurk opgegeven en etiketjes op de flesjes geplakt..

Mooie etiketjes...wat was/ging er mis met de dopetiketjes ?  :weetniet:

KJ!

Citaat van: Oscar op 17-11-2013  17:31 uMooie etiketjes...wat was/ging er mis met de dopetiketjes ?  :weetniet:

Ik schreef een letter met een stiftje op de kroonkurken, bij de zoveelste batch wordt het steeds lastiger uit elkaar te houden. Niet alleen voor mij maar ook voor de rest van de crowd in huis...

Adbrouwt

Alle info op het etiketje en strak uitgevoerd. Daar hou ik wel van. Heb je de stijl afgekeken van de farmacie. Pas maar op dat je de hoestdrank niet verward met de quadrupel  >:D >:D

Vergelijkbare Topics (7)

40677

Reacties: 5
Gelezen: 2052

19473

Reacties: 12
Gelezen: 5003

45309

Gestart door LAM

Reacties: 2
Gelezen: 401

11766

Gestart door Nerro

Reacties: 10
Gelezen: 4631

20665

Gestart door McMelloW

Reacties: 13
Gelezen: 6817

33448

Reacties: 8
Gelezen: 4310

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.