Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

22-09-2013 Muifel in Van Bavel tot Budel

Gestart door MO, 20-09-2013 12:51 u

Vorige topic - Volgende topic

MO

Aanstaande zondag maak ik mijn TV debuut. Ik ben niet zo goed als Oscar (die kreeg het landelijk voor elkaar), ik begin rustig bij Omroep Brabant. Het is 1 uitzending van een half uur die vanaf 19:00 elk uur herhaald wordt. De opnames afgelopen dinsdag gingen prima. Anneke van Giersbergen was de hoofdgast, dat deed ze erg leuk en ze vond zowel de Beerskey als de Zuster Agatha als de USA_IPA heerlijk. Ik hoop dat dat goed in beeld komt.

Oscar

Top! Zodra het ergens online staat ff een linkje posten. En wellicht kan iemand het digitaal opnemen en het bijgewerkt op Youtube plaatsen... :)

tjleet

Tsja, Anneke. Vroeger nog wel eens naar The Gathering geluisterd en kijken natuurlijk. Speciaal voor Anneke ;)
Ook leuk dat jij er in zit hoor  >:D

ed

fransfilius

De beerskey is ook echt heel lekker! Ik ben fan!

Jacques

Bier staat volop in de belangstelling op dit moment. Dat is wel anders geweest.

Ik ben benieuwd. Als Brabander kan ik natuurlijk Omroep Brabant bekijken.

BRAAF bier

Citaat van: Jacques op 20-09-2013  23:54 uBier staat volop in de belangstelling op dit moment. Dat is wel anders geweest.

Ik ben benieuwd. Als Brabander kan ik natuurlijk Omroep Brabant bekijken.

Ik ook!

En ik zie Budel in de titel staan, tell me more about it;)..

bierhenkie

Ik had hier gisteravond al de link naar de brabosite gezet. Dit werd kennelijk niet gewaardeerd.

Wat een nicht is die Adje trouwens.

Ralph

Je brengt het vol enthousiasme én overtuigend Martin, mooie televisiepremière!

De IPA is trouwens zalig, lekker veel fruit in het aroma (vooral mango), chapeau!

Adbrouwt

Martin krijgt ex zangeres van the gathering aan het bier.

Top gedaan en lekker nonchalant verteld en toch vol passie. :proost:

Adrie

Leuk. Goed gedaan, Martin. Jij krijgt nog wel eens een eigen biershow.

Jules

MO

Bedankt allemaal. Het was erg leuk om te doen. 5 uur televisiemiddag voor 7 minuten op het scherm, maar dat weet je van te voren. Voor degene die het nog niet gezien hebben:
http://www.omroepbrabant.nl/?epg/7380372/Van+Bavel+tot+Budel.aspx vanaf 13:10 en de laatste paar minuten lekker aan het bier.

McMelloW

Patrickbierman

Citaat van: Oscar op 20-09-2013  13:12 uTop! Zodra het ergens online staat ff een linkje posten. En wellicht kan iemand het digitaal opnemen en het bijgewerkt op Youtube plaatsen... :)

Ik heb het al op Facebook gezet Oscar, en in de groep Wat drink je Nu.

René K

Mooi stukje Martin! Duidelijke uitleg en je hebt weer mooi reclame gemaakt voor deze prachtige hobby.

PS. Ik las dat je vandaag in Vaassen was. Had ik dat eerder geweten dan was ik even langsgekomen! Ik woon daar redelijk dichtbij. Volgende keer weer!

William

Jacques

Goed gedaan Martin! Uit ervaring weet ik dat het niet altijd meevalt om met een camera op je neus een goed verhaal te vertellen.

John

Dat is wel heel grappig: ik ben enkele maanden geleden (misschien intussen bijna een jaar ) benaderd door EVA Media (prod. Buro van Paul de Leeuw) voor een pilot opname voor ik denk wat dit is geworden. Het zou toen nog de naam Ut Broabant gaan heten. Bij het noemen van presentator Adje kreeg ik de kriebels en ging ervan uit dat onze mooie hobby op de hak genomen zou worden (ondanks dat ze me vertelden dat dat zeker niet zou gaan gebeuren en dat Adje in een totaal andere rol zou komen). Ik heb destijds ondanks dat de afspraak al was gemaakt, uiteindelijk toch bedankt voor deelname aan het programma.

Moet eerlijk toegeven dat het een heel leuke reportage is geworden. Heel jammer van mijn achterdocht... Martin goed gedaan!

MO

EVA media is inderdaad de producent van dit programma.

tjleet

Een erg leuk stukje om de week mee te beginnen. En hoe leuk Anneke ook is, jouw onderwerp was toch leuker (en... lekkerder ;) )

Etn82

Leuk gedaan, je komt goed ontspannen en enthouiast over!

Bert van Vliet

Citaat van: Jacques op 20-09-2013  23:54 uAls Brabander kan ik natuurlijk Omroep Brabant bekijken.

Iedereen met digitale tv van bv UPC etc kan Omroep Brabant zien ongeacht waar je woont :)

MM

RobinB

Vergelijkbare Topics (7)

3331

Gestart door satan

Reacties: 4
Gelezen: 2246

12548

Reacties: 9
Gelezen: 6514

20522

Gestart door orangeloo

Reacties: 3
Gelezen: 2222

9962

Reacties: 10
Gelezen: 12408

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.