Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Eerste etiketjes

Gestart door sven, 12-08-2013 00:15 u

Vorige topic - Volgende topic

sven

Een eerste poging tot etiket, voor een gulden summer van Brewferm, vandaar dat er geen ingrediënten opkomen.
, gemaakt met labeley

Nummer 2 voor de eerste huistripel, die nu staat te gisten (terug ingang geschoten), moet nog kijken hoe ik de ingrediënten erop krijg.
De naam komt van Chimborazo (provincie waar we wonen en de vulkaan die het zicht vanuit de stad overheerst) en borracho : dronken.

of

Jerome

Mooi. Vooral de foto's op het etiket. Chimborazo heb ik nog wel eens beklommen  :)

sven

Nieuwe versies voor de eigen gebrouwen versie van de chimborracho (no more blik tripels,  :neenee: :neenee: :neenee:)
Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik ditmaal hulp heb gehad van een vriend die grafisch ontwerper is.

ook een sideretiketje nog eigen ontwerp,

en de nieuwe versie van de golden summer, ook al is die ver op, maar het basispatroon zal voor de galia gebruikt worden denk ik maar dan ergens met een lama erin ipv een paard

ThomasM

Citaat van: sven op 20-09-2013  03:30 uEerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik ditmaal hulp heb gehad van een vriend die grafisch ontwerper is.

Dat is ook wel te zien. Ze zien er allemaal erg mooi uit! Hoe wil je ze gaan printen? Met de witte rand er omheen?

sven

Neen zonder de witte rand.
Ik print ze gewoon af op een inktjet , op gewoon papier, en plak met melk.
Graag had ik er eens een lading geprint op echt etikettenpapier, dun en glanzend maar ik vrees dat ik daar niet aan geraak.
Net de eerste chimborrachos tripel geplakt op 375 ml champagne flesjes.

luftie

Mooi man!

Ik ga toch ook maar eens een grafisch ontwerper zoeken.  Moet er nog wel een in de familie hebben.

ThomasM

Ziet er goed uit op de fles. Je knipt ze gewoon met een schaar uit dan?

sven

Inderdaad, mijn grafisch ontwerpende vriend had het idee van een soort scherpe mal te ontwerpen en ze dan via een rol er zo door te duwen, maar meestal gaat het maar om een 20 tal etiketjes dus eventjes rustig muziekje erbij en knippen.

René K

Mooie etiketten Sven! Dat ziet er erg professioneel uit. Vooral op de champagneflesjes ziet het er erg goed uit!

bierhenkie

Als je je avatar-etiket uploadt in gif-formaat en die witte rand transparant maakt, ziet het er op het forum mooier uit.

Vergelijkbare Topics (7)

24180

Reacties: 12
Gelezen: 6485

21086

Reacties: 12
Gelezen: 5176

40128

Reacties: 8
Gelezen: 2238

19549

Reacties: 3
Gelezen: 2941

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.