Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Koperen slangtules, waar te koop?

Gestart door Hoppenbrouwers, 02-06-2013 17:33 u

Vorige topic - Volgende topic

Hoppenbrouwers

Ik ben al even op zoek naar koperen slangtules van 22 mm binnendraad (evt. met een rubberen afdichtring) voor mijn platenkoeler en filters. Weet iemand waar die goed verkrijgbaar zijn voor een redelijke prijs?
Waar kopen jullie ze?

Jacques

Citaat van: Hoppenbrouwers op 02-06-2013  17:33 uIk ben al even op zoek naar koperen slangtules van 22 mm binnendraad (evt. met een rubberen afdichtring) voor mijn platenkoeler en filters. Weet iemand waar die goed verkrijgbaar zijn voor een redelijke prijs?
Waar kopen jullie ze?

Zijn die niet gewoon te koop bij de betere doe het zelf zaak. Hornbach bijvoorbeeld heeft veel.

bert braadslee

Probeer Warmteservice(.nl), daar hebben ze alle denkbare verlopen.

René K

Deze vraag heb ik ook via de mail gesteld aan Brouwmarkt. Op advies van de verkopers trouwens. Ik heb hierop nog geen reactie gehad.

hansm

Citaat van: Hoppenbrouwers op 02-06-2013  17:33 uIk ben al even op zoek naar koperen slangtules van 22 mm binnendraad (evt. met een rubberen afdichtring) voor mijn platenkoeler en filters. Weet iemand waar die goed verkrijgbaar zijn voor een redelijke prijs?
Waar kopen jullie ze?

Weet je zeker dat het 22 mm draad is, en niet gewoon 3/4" BSP of zelfs 3/4" NPT (Amerikaanse draad)?
Kan je er een Gardena kraanaansluiting opdraaien?

Pizzabakker

Bootleg

Citaat van: hansm op 07-06-2013  09:04 uWeet je zeker dat het 22 mm draad is, en niet gewoon 3/4" BSP of zelfs 3/4" NPT (Amerikaanse draad)?

Lijkt mij ook gewoon dat het BSP is en dan G 1/2" wat ik mij kan herinneren ongeveer 21,3mm is als je de draad meet. Wat dan weer dichtbij de 22 mm van OP komt.

Hoppenbrouwers

Citaat van: hansm op 07-06-2013  09:04 uWeet je zeker dat het 22 mm draad is, en niet gewoon 3/4" BSP of zelfs 3/4" NPT (Amerikaanse draad)?
Zou best kunnen. Ik heb geen inches meetinstrument dus ik heb de schuifmaat gepakt en het was 22mm. Het kan in ieder geval gepast worden door er een gardena koppeling op te draaien. Alleen daar wil ik nu juist vanaf want die lekken bij mij (met alle frustraties bij het koelen van dien).

Franske

Ik heb ze bij de EGAS op de Ruysdaelbaan in Eindhoven gekocht.

Hoppenbrouwers

Citaat van: Franske op 07-06-2013  16:51 uIk heb ze bij de EGAS op de Ruysdaelbaan in Eindhoven gekocht.
Kijk! Goede tip, bedankt Frans. :)

Vergelijkbare Topics (7)

23531

Reacties: 25
Gelezen: 15297

19812

Reacties: 16
Gelezen: 7151

39140

Reacties: 18
Gelezen: 3341

37085

Reacties: 16
Gelezen: 3385

17458

Gestart door dennis

Reacties: 9
Gelezen: 4324

14556

Reacties: 7
Gelezen: 2975

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.