Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Gerb's etiketten

Gestart door Gerb, 08-02-2005 17:05 u

Vorige topic - Volgende topic

korek

Citaat van: Adrie op 08-10-2010  11:02 uIk hoop alleen voor je vrouw dat de bevalling toch iets anders verloopt dan de big bang.

"T is wel lekker snel. Overigens ook van mij felicitaties.

Gerb

Hierbij mijn nieuwe label voor een nog te brouwen bier. Herkent iemand de inspiratie?

Jacques

Citaat van: Gerb op 19-12-2010  16:58 uHerkent iemand de inspiratie?

Ik denk het wel...

William

Citaat van: Gerb op 19-12-2010  16:58 uHierbij mijn nieuwe label voor een nog te brouwen bier. Herkent iemand de inspiratie?

Ik eerlijk gezegd nog niet.  :weetniet: Doe eens een hint.

Gerb

Citaat van: William op 19-12-2010  18:34 uIk eerlijk gezegd nog niet.  :weetniet: Doe eens een hint.

Niet vervelend bedoeld, maar het is uit Jacques z'n tijd....

Johannes

En wat is het nou? Komt me wel bekend voor maar....

Gerb

Jij hebt er zeker een paar CD's van, Johannes!

Johannes

Dus toch he? Echoes?

Gerb

Johannes

Ha grappig. En dat terwijl ik gisteravond nog aan het inventariseren was welke CD's ik nog niet heb van Pink Floyd. Elke keer als ik in de CD zaak sta weet ik niet welke ik wel en niet heb... Maar Echoes al wel.  ;D

Jacques

Citaat van: Gerb op 20-12-2010  19:31 uJa klopt!

In mijn LP-verzameling (ja, die grote zwarte dingen) zitten verschillende LP's van Pink Floyd. Deze LP ontbreekt aan mijn verzameling maar een vriend van mij had hem wel.

kleine Minstreel

Citaat van: Jacques op 20-12-2010  22:46 uIn mijn LP-verzameling (ja, die grote zwarte dingen) zitten verschillende LP's van Pink Floyd. Deze LP ontbreekt aan mijn verzameling maar een vriend van mij had hem wel.

Dacht dat ik alles had op Cd en vinyl maar heb nog nooit gehoord van Echoes op vinyl. Het ontwerp kan men ook terug vinden in de hoes van de LP's Umma Gumma wat gediend heeft als inspiratie voor de verzamel CD Echoes

Jacques

Citaat van: kleine Minstreel op 21-12-2010  09:17 uDacht dat ik alles had op Cd en vinyl maar heb nog nooit gehoord van Echoes op vinyl. Het ontwerp kan men ook terug vinden in de hoes van de LP's Umma Gumma wat gediend heeft als inspiratie voor de verzamel CD Echoes

Cor,

Ik denk dat je gelijk hebt. Geen wonder dat ik hem niet heb als LP.

pieterwannes

Citaat van: Gerb op 30-05-2010  18:41 uMijn volgende Imperial Stout.

En blijkbaar ben je een Emperor fan:)
Mooi artwork heeft die band wel.

Die tweede russian artwork is trouwens ook prachtig gedaan

Gerb

Hier mijn etiket voor een Amerikaanse Brown Ale.

Gerb

Een zware maibock, Baphomet,

Gerb

Een Baltic Porter:

Sjaak_Deventer

Mooi logo.., Ziet er netjes uit.

Timing is minder met dit logo op deze dag ;)

Gerb

Mhh daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in. Zeker omdat het hier nog geen 15 km vandaan gebeurd is.

Vergelijkbare Topics (7)

22859

Reacties: 2
Gelezen: 2802

38206

Reacties: 3
Gelezen: 2533

2762

Gestart door Punker73

Reacties: 2
Gelezen: 5558

14725

Reacties: 6
Gelezen: 4400

1879

Reacties: 1
Gelezen: 25689

13845

Reacties: 13
Gelezen: 6219

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.