Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Even voorstellen: Jan

Gestart door sheepdog, 09-10-2012 12:48 u

Vorige topic - Volgende topic

sheepdog

Hallo

Mijn naam is Jan, sinds een tijdje woonachtig in Buitenpost, Friesland. Was niet echt een bierdrinker, in de weekenden dronk ik meestal wat op de tap in de kroeg stond. Nu merk ik dat ik verschillende bieren toch lekkerder vind.
Daarnaast ben ik zeer enthousiast geworden na een opendag in de botanische tuin in Buitenpost waar ook enkele mensen stonden die aan het brouwen waren.

Sinds kort ben ik dan ook aan het `brouwen´, heb een kleine week geleden mijn eerste brouwsel opgestart. Een Tripel van Brewferm, deze pruttelt lekker door.

Ik hoop op termijn toch het gehele proces te gaan doen. Misschien zijn er mensen die in de regio van Buitenpost die al langer brouwen, die mij het een en ander kunnen laten zien. Ik wacht met smart af om een PB/PM.

Voor de rest afwachten op het eerste brouwsel en sparen/zoeken voor spullen om een eigen installatie te bouwen.

McMelloW

Welkom Jan,

Veel brouw plezier.  :proost:

Jacques

Welkom op dit forum Jan.

Je kunt even kijken op de ledenkaart om te zien of er leden bij jou in de buurt wonen. Vervolgens kun je die een persoonlijk bericht sturen.

heijligers

Welkom Jan en brouwze  :brouwen:

Herman

Buut'npost is natuurlijk net over de 'grens', maar bij het Groningse biergilde ben je natuurlijk van harte welkom ;) We hebben meer leden uit Fryslân.

Morgen weer een gildeavond (elke 2e woensdag in de maand, in het ouder RKZ, Groningen)

Vergelijkbare Topics (7)

40240

Reacties: 7
Gelezen: 1179

28822

Reacties: 6
Gelezen: 1805

17643

Reacties: 1
Gelezen: 1739

43758

Reacties: 3
Gelezen: 936

31105

Gestart door Troj

Reacties: 15
Gelezen: 3972

23304

Gestart door Freddie

Reacties: 5
Gelezen: 2100

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.