Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

www.bierbrouwland.nl

Gestart door Hop Meester, 05-09-2012 20:43 u

Vorige topic - Volgende topic

Hop Meester

Hallo hobbybrouwers,

Met trots melden we een nieuwe hobby brouw vereniging. De eerste biertjes zijn gebrouwen en de website is online: www.bierbrouwland.nl
Je kan onze brouwsels volgen op het brouw dagboek en uiteraard komen we hier regelmatig terug om informatie uit te wisselen.

Ons motto: Bier, reeds eeuwenlang een verfrissing!
 :proost:

Oscar

Aardige website, echter is het niet duidelijk dat het hier om een vereniging gaat... En weer een Belgisch forum?  :weetniet: 
Daar hebben we http://www.vlaamshobbybrouwforum.be/forum/ toch al voor... :)

Hop Meester

Bedankt voor de felicitaties.

We zijn startende bierbrouwers en een feitelijke vereniging bestaande uit enkel vrienden.
Onze site wordt gebruikt als bierbrouwdagboek dat aangevuld wordt met foto's, tips en valkuilen voor de startende brouwer.

We hebben nog een hele weg af te leggen en willen onze starters ervaring in dagboek vorm delen.
De tips op dit forum zijn absoluut nuttig!

Dank en nog veel succes!
 ^-^

Oscar

Citaat van: Hop Meester op 05-09-2012  22:02 uen een feitelijke vereniging bestaande uit enkel vrienden.

Een gezellig vrienden clubje dus... :biersmile: Geen vereniging waar anderen lid van kunnen worden... ;)

NewLine

Zowel .nl als .be geregistreerd. Lijkt me dat jullie toch meer ambitie hebben dan een lokaal vriendenclubje met een site?

Herman

Ik vind vooral grappig dat de vraagsteller zelf antwoord geeft op het forum ;)

Albertus

Bierbrouwland lijkt wel erg op Brouwland. :weetniet:

Bert

koffie

Ik vind het leuk!  :brouwen:

Niets mis mee om het lekker groots aan te pakken voor iets waar je lekker mee aan het hobbyen bent.
Ga zo door, en wellicht groei je wel uit tot een nieuw Heieneken :)

fwouters

Citaat van: koffie op 06-09-2012  11:18 uIk vind het leuk!  :brouwen:

Niets mis mee om het lekker groots aan te pakken voor iets waar je lekker mee aan het hobbyen bent.
Ga zo door, en wellicht groei je wel uit tot een nieuw Heieneken :)

Heineken? Ik dacht dat ze BIER gingen brouwen  >:D

Succes mannen!

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.