Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Stolpunt van drank

Gestart door Stan, 12-06-2012 14:20 u

Vorige topic - Volgende topic

Stan

Hallo,

Met deze software kun je het stolpunt van je drank bereken, zo weet je of je het bijvoorbeeld in je diepvries kunt doen.

http://www.mediafire.com/?szz87v5i71mhanp

Ik hoor eventuele verbeteringen wel.

heijligers

Stan

Citaat van: heijligers op 12-06-2012  15:09 u:weetniet:
Naja, ik had het gemaakt om te berekenen of het in een bepaald soort diepvries kon, dus heb het hier ook maar geupload

George81

Wel leuk om even mee te spelen maar heel erg nuttig is het niet. Ben je met een werkstuk bezig of zo?

Stan

Citaat van: George81 op 12-06-2012  15:44 uWel leuk om even mee te spelen maar heel erg nuttig is het niet. Ben je met een werkstuk bezig of zo?
Nee ik weet dat het niet erg nuttig is, maar af en toe kan het wel handig zijn, als ik likeur maak weet ik of ik het in de koelkast of vriezer kan leggen.

Nee ik ben niet bezig met een werkstuk, hoezo?

heijligers

RobinB

Nou jongens, niet meteen zo negatief! ;)
Voor je het weet ben je bezig met het uiten van het uiten van kritiek... ;D

Er zijn hier wel meerdere topics over het bevriezen van alcoholische dranken/bier, meestal begeleid met een grafiek. Kan je wel ff zoeken.
Altijd handig voor in de winter. :)

Ronald_

:)  Ik wil hier dan weer wel graag kritiek op leveren..

Stan, ga je nog eens wat brouwen? Of blijf je praten over destilleren op een brouwforum?

Stan

Citaat van: heijligers op 12-06-2012  18:17 uKun je je niet beter concentreren op dit forum?
http://thuisdestilleren.messageboard.nl/forum/index.php?sid=356efa254418a9bed37d908468f10141#start_here

Daar kunnen ze meer met je programmatjes.
Weet ik, daar ben ik al actief maar daar is geen rubriek software...

Stan

Citaat van: Ronald_ op 12-06-2012  18:34 u:)  Ik wil hier dan weer wel graag kritiek op leveren..

Stan, ga je nog eens wat brouwen? Of blijf je praten over destilleren op een brouwforum?
Als de tijd rijp is ga ik brouwen, effe wachten wat de examenuitslag is, als deze goed is kan ik wel wat brouwspullen krijgen denk ik  ;D

George81

Je kan ook niet blindelings op deze tools vertrouwen.
15% alcohol kan ik nog net in mijn -18 vriezer bewaren. Maar de andere 85% zal toch bevriezen helaas.

Vergelijkbare Topics (7)

5983

Reacties: 2
Gelezen: 3108

40655

Reacties: 9
Gelezen: 3703

18552

Reacties: 23
Gelezen: 8263

8259

Reacties: 37
Gelezen: 14091

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.