Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Even voorstellen dizzl uit België -> Gent

Gestart door dizzl, 17-04-2012 12:41 u

Vorige topic - Volgende topic

dizzl

Hey all,

Ik studeerde zo'n 30 jaar geleden als brouwer af maar werkte nooit in de brouwerijwereld.
Nu wil ik het als hobbyist proberen. Hopelijk kan ik langs deze weg mijn geheugen wat opfrissen.

KC

Welkom,

Dat gaat hier zeker lukken. Ben benieuwd wat je dan voor werk hebt gedaan :) het kan toch niet leuker zijn dan brouwer? :) :)

Dorstige Alexander

Citaat van: KC op 17-04-2012  13:07 u. Ben benieuwd wat je dan voor werk hebt gedaan :) het kan toch niet leuker zijn dan brouwer? :) :)

Whisky stoker ;-)

George81

Ik denk dat je niet alleen je geheugen opfrist maar een hoop nieuwe dingen zal leren. In 30 jaar tijd zal er ongetwijfeld een hoop veranderd zijn.

Anton

Oooh, een afgestudeerde brouwer uit Gent nog wel. Voor mij het bierwalhalla. :biersmile:
Van harte welkom op het Forum.

Anton

Jacques

Welkom Dizzl!

Hobbybrouwen is wat anders dan brouwen in een professionele brouwerij maar dat zul je snel genoeg ontdekken. Maar het proces is natuurlijk in wezen hetzelfde. De laatste jaren is de kennis over het proces behoorlijk toegenomen zowel bij de professionele brouwers als bij de hobbybrouwers. We blijven met zijn allen steeds leren.

dizzl

Bedankt allen voor het leuke onthaal...

ciesvandekwis

Ben ook pas begonnen met brouwen in Gent. Ben je al lid van de Gentse Biervereniging, daar zitten nog wel enkele hobbybrouwers. Altijd interessant om in de Hopduvel bekenden tegen het lijf te lopen of restjes uit te wisselen;-).

http://www.gentsebiervereniging.be/agenda.php

Vergelijkbare Topics (7)

27670

Reacties: 20
Gelezen: 7429

24097

Reacties: 10
Gelezen: 3297

20112

Reacties: 4
Gelezen: 2290

16191

Reacties: 19
Gelezen: 6109

42818

Reacties: 1
Gelezen: 708

39322

Gestart door Ed1973

Reacties: 6
Gelezen: 1471

9344

Reacties: 2
Gelezen: 1632

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.