Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Pitmaster sedert 2009, eindelijk voorstellen

Gestart door Pitmaster, 14-04-2012 18:52 u

Vorige topic - Volgende topic

Pitmaster

Tja, wellicht een vreemde titel dus eerst even wat uitleg.

Als laat 20 jarige ben ik in de nachtdienst op een crisis-afdeling in de psychiatrie. Mijn collega had bierbrouwen als hobby. Bij mij is het virus ook toegeslagen maar die hobby is sedert dat moment af en aan geweest, dan wel even en dan weer een tijd niet. Ik merk dat ik er tijd en "tussen mijn oren" ruimte voor moet hebben. Afgelopen januari heb ik mijn eigen zaak verkocht en ik ben inmiddels 50.
Ik heb tijd en rust.
Dus nu wil ik van de blikken af. Tot op heden heb ik telkens, met overigens veel plezier, blikken van de Brouwmarkt tot bier verheven maar ik ga dit jaar beginnen met brouwen wat dan ook die naam mag hebben.

Ik zal daar hulp bij kunnen gebruiken, er zullen dus wel posts van mij verschijnen.

Ik hoop op een plezierige tijd hier.

Nico

PS. Vandaag de laatste 3 blikken besteld: Ambiorix, Tarwebier en Vlaams Oud Bruin. Daar gaan we ook niet in spugen.

Jacques

Welkom Pitmaster,

Bierbrouwen is een fascinerende hobby. Daar wil je steeds verder in gaan. Voor je het weet heb je een heuse minibrouwerij in je huis staan. Succes met je tocht door de wereld die hobbybrouwen heet.

George81

Welkom Nico,

Moutbrouwen is nóg toffer dan blikken dus goed dat je die ambitie hebt.
Bouw je hobby rustig uit zou ik zeggen.

harry

Hallo Nico,

Welkom hier. Op je ander post zag ik dat je uit de buurt komt. Ik kom uit Capelle a/d IJssel en brouw in Krimpen aan de Lek. Ik kan jammer genoeg op de kaart niet zien waar jij brouwt. Veel plezier gewenst met moutbrouwen.

Pitmaster

Via een pm weet je nu waar ik brouw, ik heb ook de kaart aangepast.
Zeg jij nu dat er in Krimpen aan de Lek een vereniging zit?

Nico

BierHenk

Citaat van: Pitmaster op 14-04-2012  18:52 uTja, wellicht een vreemde titel dus eerst even wat uitleg.

Ik zal daar hulp bij kunnen gebruiken,

Nico

Hulp krijg je hier altijd! :brouwen:

CrUeLtYY

Welkom en veel plezier op dit mooie forum

Vergelijkbare Topics (7)

21513

Reacties: 8
Gelezen: 2184

14726

Gestart door glenn

Gelezen: 2817

43499

Reacties: 10
Gelezen: 1299

38468

Reacties: 21
Gelezen: 4767

36591

Reacties: 0
Gelezen: 1191

39312

Gelezen: 1526

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.