Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Meer dan 600 bier recepten in 1 boek!

Gestart door djroovie, 11-02-2012 19:25 u

Vorige topic - Volgende topic

djroovie

Ik kwam dit boek tegen Brouw Je Eigen Bier. Ik probeerde al een tijd zelf bier te maken
en het wilde nog niet echt lukken. Ik heb dit boek gekocht en er staan veel recepten in het boek en
de meesten ken ik er eigenlijk niet van, maar ga er binnenkort een paar proberen.
Zijn er meer mensen die dit boek ook gebruiken?? Of nog meer boeken zoals deze kennen?

Hier staat informatie over het boek met meer dan 600 recepten:
Brew Your Own Beer E15,-
Ik ben er heel te vreden over, ik ben ook van plan om meer van dit soort boeken te kopen :D
http://www.brew-your-own-beer.co.cc

cyrus

Verander water in bier!! van Adrie Otte! oftewel, de bierbijbel!!!!
Goed boek!!  Aanrader!

mvg cyrus

djroovie

Citaat van: cyrus op 11-02-2012  19:28 uVerander water in bier!! van Adrie Otte! oftewel, de bierbijbel!!!!
Goed boek!!  Aanrader!

mvg cyrus

Dankje! Ik ga ze even bekijken straks

djroovie

Citaat van: henkie op 11-02-2012  19:31 u:o
spam??

Ik ben een beginnende bier brouwer, en zoek boeken zoals brew your own beer.
Niks mis mee toch?

Hai

Niks mis mee, maar op deze site staan een hoop bewezen recepten. Daar kun je de komende 10 jaar mee vooruit :degroeten:

Jacques

Recepten zijn er heel veel. Hier op het forum staan er ook heel veel. Het mooie daarvan is dat die in het Nederlands zijn met Europese maten en grondstoffen die hier verkrijgbaar zijn.

Herman

Da's jammer van je investering! Iemand vraagt hier geld voor een boek dat ook vrijelijk op internet is/werd aangeboden. Jammer van de 15 euro, het boek bevat weinig gefundeerde recepten (overal vandaag geschraapt, lijkt het wel) die verre van compleet zijn.

Tip: koop het boek van Adrie Otte. Voor recepten heb je op de wiki een leuke ingang: Biertypen omschrijvingen

Hopmans

Citaat van: cyrus op 11-02-2012  19:28 uVerander water in bier!! van Adrie Otte! oftewel, de bierbijbel!!!!
Goed boek!!  Aanrader!

Get out !

Iemand post hier een boek, en daar mag je niet op reageren met een ander boek.

Cleanen deze topic !

Jacques

Citaat van: Hopmans op 11-02-2012  23:23 uIemand post hier een boek, en daar mag je niet op reageren met een ander boek.

Cleanen deze topic!

Laten blijken dat dit boek niet zo veel bijdraagt voor de Nederlandstalige hobbybrouwer omdat er goede alternatieven zijn, is niet zo vreemd lijkt mij.

Ernstig

Citaat van: Hopmans op 11-02-2012  23:23 uFuck Off !!!

Cleanen deze topic !

Ts, ts, het is een Nederlandstalig forum Hopmans. Dat wordt dan: gaat heen en vermenigvuldigt u.  En: opschonen dit hoofdstuk .   :biersmile:

cyrus

Citaat van: Hopmans op 11-02-2012  23:23 uFuck Off !!!

Iemand post hier een boek, en daar mag je niet op reageren met een ander boek.

Cleanen deze topic !

Hij vraagt er toch naar of er ook andere boeken zijn.

En bedankt van die fijne opmerking van je!

groetjes Cyrus.

Vergelijkbare Topics (7)

17946

Gestart door orangeloo

Reacties: 2
Gelezen: 5796

11120

Gestart door EBC

Reacties: 19
Gelezen: 9749

38333

Reacties: 6
Gelezen: 4005

33275

Gestart door John

Reacties: 2
Gelezen: 3773

25621

Gestart door seed7

Reacties: 7
Gelezen: 10169

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.