Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Ook maar eens proberen...

Gestart door Dieter, 05-02-2012 19:35 u

Vorige topic - Volgende topic

Dieter

Omdat er al zoveel ettiketten bestaan met paters op dacht ik ik ga der een met een nonneke maken.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden?

"Als je dat flesje zo ziet staan in de winkelschappen zou je het dan wel of niet meenemen" ?

Oscar

Bij een oud bruin zou ik meer een oude bruine non verwachten...

Dieter

Citaat van: Oscar op 05-02-2012  19:40 uBij een oud bruin zou ik meer een oude bruine non verwachten...

Een bruine non is nogal riskant dan krijg je nogal snel de stempel van rassist ::)
Het is ook maar een probeerseltje met een knipoog :)
Met al die vieze patertjes die tegenwoordig het nieuws halen dacht ik... zo blijf je up to date haha

NewLine

Ik vind het leuk, maar die onderbroek vind ik er teveel aan. Een mannenonderbroek doet me niet zo zin krijgen in het biertje  ;)

Dieter

Citaat van: NewLine op 05-02-2012  20:00 uIk vind het leuk, maar die onderbroek vind ik er teveel aan. Een mannenonderbroek doet me niet zo zin krijgen in het biertje  ;)
Maak 't me nou niet te moeilijk he waar ga ik nou een foto vinden van een nonneke snuffelend aan een stringetje ? hahah a
Wie kijkt nou ook naar zo'n pietlullig onderbroekie als er zo'n mooie non naast staat .? ( dat is net de knipoog)  ;)

Hopmans

Hai

Lijkt me een heerlijk biertje :-[

John

Hoe kom je nou in 's Hemelsnaam :-) aan zo'n foto??? Wel mooie foto afgezien van onderbroek dan.

Dieter

Citaat van: John op 05-02-2012  22:23 uHoe kom je nou in 's Hemelsnaam :-) aan zo'n foto??? Wel mooie foto afgezien van onderbroek dan.

Googelen:)) "bierpaters"  afbeeldingen kiezen.

12345

Citaat van: Hopmans op 05-02-2012  21:15 uLekkere non.

:duimop:

Die non wel. Maar die onderbroek is vast van de een of andere heilige. En daarmee staan wij buitenspel!  Even wegretoucheren in Photoshop en dit bier gaat goed verkopen.

Dieter

Citaat van: 12345 op 06-02-2012  00:23 uDie non wel. Maar die onderbroek is vast van de een of andere heilige. En daarmee staan wij buitenspel!  Even wegretoucheren in Photoshop en dit bier gaat goed verkopen.

Heel even heb ik zitten twijfelen om het weg te halen maar dat is onbegonnen werk de achtergrond is in schaduw van donker naar licht dat krijg je nooit ongezien weg gewerkt.

bartje bier

Zalige etiket!!  :groots: Valt direct op tussen al de rest!  ;D

Dorstige Alexander

is ze misschien aan het bruin in de onderbroek aan het ruiken hahahahaha!

Vergelijkbare Topics (7)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.