Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Bierbrouwen in het Eindhovens Dagblad

Gestart door Franske, 14-01-2012 18:55 u

Vorige topic - Volgende topic

Franske

Vandaag stond er een leuk stuk over bierbrouwen in het Eindhovens Dagblad.
Totaal bijna een pagina groot. Hierin zijn 2 leden van dit forum, de Kleine Schriek uit Geldrop en John uit Nuenen, aan het woord. Hobbybrouwen.nl werd ook vernoemd.

John

Kon het niet laten om hobbybrouwen te noemen :-)

Tomdebree

Ben dit weekeind thuis bij mijn ouders, mijn pa geeft mij de krant en zegt, het is inderdaad populairder geworden.  ;D

Is wel mooi dat hobbybrouwen zoveel aandacht krijgt.  :brouwen:

Jacques

Bedankt voor de reclame. Altijd goed als de hobby in de belangstelling staat.
Nu nog even kijken of ik het artikel te pakken kan krijgen.

Kleine_Schriek

Ik reuze trots op het artikel, maar ben even huiverig om een scan te plaatsen. Heb een mail aan de journalist gestuurd om te vragen of dat mag. Ik heb geen zin in een claim vanuit het ED dat ik iets publiceer waar auteursrecht op zit.

Kleine_Schriek

Citaat van: John op 14-01-2012  19:35 uKon het niet laten om hobbybrouwen te noemen :-)
Had ik ook al een aantal keer gedaan, dus de boodschap bleef lekker hangen nadat jij het de volgende dag ook weer deed ;-)

George81

Inscannen van oude kranten zal geen problemen geven.
Als je nou elke dag de verse krant inscanned en gratis aanbiedt dan gaan ze wel mekkeren natuurlijk.

John

Ik heb gewoon vriendelijk gevraagd of hij Hobbybrouwen wilde vermelden . . . En das gelukt !

heijligers

Leuk artikel in het ED. :biersmile:

EN niet te vergeten het artikel in de Trompetter (Geldrop-Mierlo) van 18 januari 2012.
Al staat dat nog niet op het digitale archief
http://www.aencmedia.nl/e-paper.html

William

Citaat van: heijligers op 17-01-2012  23:26 uEN niet te vergeten het artikel in de Trompetter (Geldrop-Mierlo) van 18 januari 2012.
Al staat dat nog niet op het digitale archief
http://www.aencmedia.nl/e-paper.html

Inmiddels staat het er wel! Leuk!

Oscar

Henielma

Mooi artikel. Succes met De Liefde Antionette.

Ik moet zo te lezen toch weer eens bij de Mitra in Eindhoven langs.

MO

Pas in februari verkrijgbaar toch?

Kleine_Schriek

Ja, na de opening verkrijgbaar. (wel de 22e op PINT winterbierfestival te proeven). Grappig ik lees het artikel eerder hier dan thuis. Hier wordt ie pas woensdagavond bezorgd...

Hopmans

Ronald_

Citaat van: Hopmans op 18-01-2012  16:53 uMakkelijker als lasagne?
 :o

Ik dacht even dat je op een spelfout van de journalist doelde.. (dan/als..)

Dus. Maar lasagne toch ook is moeilijker.. duurt alleen minder lang :)

HuygenMeester

Citaat van: Oscar op 18-01-2012  08:02 u

Dat is leuk: eindelijk een gezicht bij een naam.
Brouw met liefde voort  Antoinette.
 :degroeten:
Auke

Kleine_Schriek

Citaat van: Hopmans op 18-01-2012  16:53 uMakkelijker als lasagne?
 :o
Spelfouten zijn niet mijn zaak, dat is de journalist. Helaas heeft hij niet echt doorgehad dat het Brouwerij Liefde is en niet Brouwerij De Liefde. Ach, als er maar liefde inzit ;-)

Maar over die lasagne. Maak maar eens een zalige lasagne met zelfgemaakte bechamelsaus en zorg maar dat die rechthoekige blaadjes in die afgeronde schaal gaan passen. Vooral dat laatste is flink karwei ;-) Beetje wort maken en laten koken met hop is toch niet zoveel werk  >:D

George81

Lasagne kan je zo afbreken, keimakkelijk!
Nee een paar uur in de keuken staan voor bier kost me toch echt meer moeite hoor.

Overigens heb ik een vergrootglas nodig bij het eerste plaatje, pfff wat is dat klein zeg.

Oscar

Citaat van: George81 op 18-01-2012  22:47 uOverigens heb ik een vergrootglas nodig bij het eerste plaatje, pfff wat is dat klein zeg.

CTRL +  (inzoomen)  :)

Kleine_Schriek

Citaat van: George81 op 18-01-2012  22:47 uLasagne kan je zo afbreken, keimakkelijk!
Nee een paar uur in de keuken staan voor bier kost me toch echt meer moeite hoor.
Je moet het verhaal even plaatsen in de gemiddelde lezer en de hoeveelheid kant en klaar maaltijden die gekocht worden en dus ook gegeten (brrrrrr).  Die vind lasagne maken erg moeilijk en heeft via de pakjes van Knorr wereldgerechten doorgekregen dat het niet zo moeilijk is. Enig zelfvertrouwen in de eigen kookkunst is verkregen, en de kant en klaar maaltijden laat hij/zij links liggen want zelf gemaakt is lekkerder. Hoera, doel bereikt!

Als we die lezer nu ook over de streep trekken door te zeggen dat het niet veel moeilijker is, dan durven ze misschien een beginnerspakket te kopen en te maken. Immers, als ze met een blik beginnen en ze ervaren dat het echt bier worden, dan hebben ze het brouwvirus te pakken. Hoera, wederom doel bereikt!

Oscar

Citaat van: Kleine_Schriek op 19-01-2012  08:46 uAls we die lezer nu ook over de streep trekken door te zeggen dat het niet veel moeilijker is, dan durven ze misschien een beginnerspakket te kopen en te maken. Immers, als ze met een blik beginnen en ze ervaren dat het echt bier worden, dan hebben ze het brouwvirus te pakken. Hoera, wederom doel bereikt!

Ja, en als iedereen maar zelf bier gaat brouwen, dan kunnen de commerciële brouwerijen wel stoppen... >:D >:D

Kleine_Schriek

Citaat van: Oscar op 19-01-2012  09:43 uJa, en als iedereen maar zelf bier gaat brouwen, dan kunnen de commerciële brouwerijen wel stoppen... >:D >:D
Geloof je het zelf  :weetbeter: ?

Henielma

Vandaag even naar de Mitra in Eindhoven geweest. Onder andere voor dit bier. Even hier naar gevraagd maar ik was een dag te vroeg.  :'( Geen Liefde.

Kleine_Schriek

Citaat van: Henielma op 27-01-2012  19:21 uVandaag even naar de Mitra in Eindhoven geweest. Onder andere voor dit bier. Even hier naar gevraagd maar ik was een dag te vroeg.  :'( Geen Liefde.
Inderdaad lever ik morgen aan hem... Maar je hebt toch wel wat ander lekkers meegenomen uit deze pretwinkel ;-)

Vergelijkbare Topics (7)

39417

Reacties: 2
Gelezen: 1592

6030

Reacties: 13
Gelezen: 4313

28461

Reacties: 1
Gelezen: 1334

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.