Etiketten Starbucks (Aviation Beers Hobby Brewery :) )

Gestart door Starbucks, 20-09-2011 20:31 u

Vorige topic - Volgende topic

Starbucks

Mijn eerste biertje (Blonde) zit nog maar net in de mandfles, maar ik denk ook al een beetje aan de toekomst :)

Zoals in mijn voorstel topic al geschreven wil ik bieren gaan maken voor de verschillende vliegtuigbouwers, om geen problemen te krijgen heb ik als eerste onze eigen NG Aircraft gemaild of ik gebruik mocht maken van hun logo voor mijn "Fokker Revived" bier. Helaas werd ik terug gemaild met de mededeling dat vanwege het nog jonge contract met Fokker over het gebruik van de naam en het logo dit niet mocht, dus ik heb iets nieuws verzonnen genaamd "Dutch Aviation" nog steeds ter ere van de wederopstanding van de Fokker 100, maar volgens mij voldoe ik nu ook aan hun eisen. (mailtje met de aanpassingen is de deur uit, maar nog geen reactie)

Hier alvast iets wat ik voor het bier als etiket in elkaar gesleuteld heb.

Let maar niet op het stuk tekst, dit is iets wat ik in mijn hoofd heb zitten wat mij een lekker bier lijkt, ik ben nog onderzoek aan het doen naar het gebruik van pepers in bier en wat voor effect dit heeft, dus misschien dat ik iets compleet anders brouw zodra ik het bier wil gaan brouwen. :)

Kleine_Schriek

Interressant, pepers en vliegtuigen  :o. Nee serieus, volgens mij weet Aldo hier heeeeeeeeeeeel veeeeeel van pepers  :nut:

Gerb

Leuk etiket. Heb je al concrete brouwplannen? Ik ben wel benieuwd naar je bier met pepers.

Starbucks

Nee nog niets concreets, eerst mijn eerste biertje maar even afwachten :)

Ik zat me gister en vandaag gewoon te vervelen dus ik ben een beetje met Photoshop gaan spelen :P

Vergelijkbare Topics (7)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.