Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

4-5/03/2011 Alvinne Craft Beer Festival

Gestart door Glenn c, 03-11-2010 23:57 u

Vorige topic - Volgende topic

Glenn c

De Alvinne Craft Beer Festival informatiebrochure is nu online te raadplegen op http://alvinne.wordpress.com/acbf/.  De bierlijst wordt pas later bekend gemaakt.
Naast het feit dat het festival nu op twee dagen gehouden wordt, is de mogelijkheid om je inkomticket op voorhand aan te kopen  de belangrijkste nieuwigheid (inkom voor twee dagen, proefglaasje en 10 jetons = € 25).  Verder is er uiteraard de nieuwe locatie (Kasteelhoeve in Outrijve, in de buurt van Kortrijk), kan je terug gebruik maken van onze eigen shuttledienst (enkel op vrijdag), kan je een hotelarrangement boeken, zal ik voor het eerst niet de kok van dienst zijn maar doen we beroep op een traiteur en zullen alle bieren max 1 jeton kosten (al zullen bij sommige bieren de glaasjes wat minder gevuld worden, hierin krijgt de brouwer de keuze)

Misschien tot op het festival

Glenn

Remy

Hallo Glen,

Wij waren vorig jaar ook op jullie festival, het is het leukste en mooiste festival wat ik ooit heb bezocht. We zijn er volgend jaar natuurlijk weer!

Groetjes en bedankt,

Rémy

Glenn c

Citaat van: Remy op 04-11-2010  01:40 uHallo Glen,

Wij waren vorig jaar ook op jullie festival, het is het leukste en mooiste festival wat ik ooit heb bezocht. We zijn er volgend jaar natuurlijk weer!

Groetjes en bedankt,

Rémy

Leuk te horen. Jullie waren toevallig niet de kampeerders? Dit jaar kan er op de locatie zelf niet gekampeerd worden, wou ik toch al even meegeven.

Hoewel de locatie groter is, bestaat de kan dat we overspoeld worden. Wil je zekerheid, dan kan je best je ticket op voorhand online bestellen. In het geval dat de zaak bomvol loopt, zullen enkel nog mensen met een vooraf besteld ticket toegelaten worden. Ik geef toe, misschien loopt het zo'n vaart niet, maar als je van ver komt zou het wel heel zuur zijn indien de tent vol is en je buiten moet wachten. :weetniet:

Glenn c

Oscar

Jammer dat dit overlapt met het zythos festival  :-\  Is dat bewust gedaan ? of is daar gewoon niet aan gedacht... :weetniet:

Glenn c

Citaat van: Oscar op 04-11-2010  18:55 uJammer dat dit overlapt met het zythos festival  :-\  Is dat bewust gedaan ? of is daar gewoon niet aan gedacht... :weetniet:

Uiteraard hebben we daar aan gedacht. We hadden het graag vermeden, maar wanneer je 16 brouwers uitnodigd en die ook allemaal te slapen legt (met compagnie), dan redden we het niet op één dag. De enige optie was op zaterdag ook het festival houden, maar vroeg genoeg stoppen zodat de brouwers geen tweede dag te slapen gelegd moeten worden. Uiteindelijk overlappen we het ZBF met een amper 4 uurtjes. Bovendien hebben we de top van het ZBF op voorhand ingelicht over onze plannen en hun mening gevraagd. Zij waren, net als wij, ervan overtuigd dat we uiteindelijk vooral een ander publiek aanspreken. Wij halen in het beste geval 10 % van het aantal bezoekers dat men in St-Niklaas zal ontvangen, geen mens die daar wakker van ligt, met uitzondering van deze die graag een polemiekje starten. Ach, er is altijd nog zaterdagavond en zondag voor 't ZBF  :biersmile:

Glenn c

noize

Het is van een andere orde dan Zythos. Beetje appels met peren vergelijken.
(dit is natuurlijk veel beter ;) )

Overigens is Remy niet 1 van die kampeerders, ik geef het ze vanavond wel ff door  ;)

Citeer- Picobrouwerij Alvinne

- De Struise Brouwers

- Netherlands: Brouwerij de Molen, Brouwerij Emelisse

- Germany: Braustelle (Cologne) – Bierkompass – Beck Brau (Lisberg-Trabelsdorf)

- UK: Thornbridge

- USA/Denmark: Grassrooth Brewing co

- USA: Stillwater Artisanal Ales

- Denmark: Mikkeller, Norrebro Bryghus, Croocked Moon Brewing

- Italy: Revelation Cat, Birrificio del Ducato

- Switzerland: Brasserie des Franches -Montagne (BFM)

Remy

CiteerOverigens is Remy niet 1 van die kampeerders, ik geef het ze vanavond wel ff door 

Beste Noize je hebt het me nog steeds niet doorgegeven, en ik weet ook niet wie je bent, maar ik was dus wel een van die kampeerders, alleen niet in een tent maar in die rode bus. Die rode bus zal er dit jaar weer wel staan. En Glenn c bedankt ik heb al kaarten gekocht. We hebben er nu al zin in...
Tot dan.

noize

Ik dacht dat Glenn doelde op de 2 personen in het tentje. Deze 2 ken ik namelijk. Excuses voor de verwarring en misschien tot ziens daar dan!   :biersmile:

Remy

Geen probleem Noize, misschien tot dan

Oscar

Is dit festival goed met het openbaar vervoer te bereiken vanuit Antwerpen? Zowel heen als terug?  :weetniet:

Vergelijkbare Topics (7)

12652

Reacties: 12
Gelezen: 3819

8943

Gestart door EBC

Reacties: 14
Gelezen: 4330

43855

Reacties: 4
Gelezen: 1765

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.