Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Overzicht brouwsoftware op de site

Gestart door Jacques, 09-05-2010 23:27 u

Vorige topic - Volgende topic

Jacques

Vandaag heb ik het overzicht met brouwsoftware op de pagina http://www.hobbybrouwen.nl/biersoft.html aangepast. Deze liep vreselijk achter. Zelfs BrouwHulp stond er niet bij. Hopelijk is het nu wel volledig en actueel. Mis iemand nog een programma? En dan bedoel ik vooral een Nederlandstalig programma.

De uitleg over de Nederlandse vertaling van ProMash heb ik weggehaald. Er is genoeg Nederlandstalige brouwsoftware beschikbaar en degenen die ProMash willen gebruiken kunnen dat ook doen met de Engelstalige versie.

arnoudj

Voor de Mac gebruikers onder ons, mis ik nog BeerAlchemy. Is ook een fijne iPhone app voor, zodat je ook onderweg je recepten bekijken.  :groots:

RobinB

Citaat van: arnoudj op 09-05-2010  23:36 uIs ook een fijne iPhone app voor, zodat je ook onderweg je recepten bekijken.  :groots:

Interessant, ik gebruikte totnogtoe Brewpal, maar die exporteert niet lekker...

Oscar

Citaat van: arnoudj op 09-05-2010  23:36 uVoor de Mac gebruikers onder ons, mis ik nog BeerAlchemy.

Als je goed kijkt op die site zie je enkele icoontjes die ook in BrouwVisie gebruikt worden... ;D ;D ;D

RobinB

Citaat van: RobinB op 10-05-2010  10:33 uInteressant, ik gebruikte totnogtoe Brewpal, maar die exporteert niet lekker...

Hmmm... blijf nog maar ff bij brewpal, beeralchemy kost €11,99  :o

arnoudj

Citaat van: RobinB op 10-05-2010  21:13 uHmmm... blijf nog maar ff bij brewpal, beeralchemy kost €11,99  :o

De viewer is gratis. Daar kan je alleen de recepten niet mee aanpassen, alleen bekijken. Die vind ik toch wel erg handig, voor als je nog eens vorige recepten wil nazoeken.

Hopmans

Het BeerAlchemy ziet er inderdaad goed uit.

RobinB

Brewpal was $2,79, das nog grappig...

Vergelijkbare Topics (7)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.