Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Etiketten Brouwerij de Natte Gijt

Gestart door VEMP, 04-04-2010 11:39 u

Vorige topic - Volgende topic

VEMP

jelle

Mooi gemaakt

Angela heeft talent ;)

Derob

Mooi gedaan!
Komt de informatie op een apart label, of laat je het zo?

VEMP

Citaat van: Derob op 04-04-2010  21:20 uMooi gedaan!
Komt de informatie op een apart label, of laat je het zo?

Dank je! Ben er ook blij mee.

Ja, de info komt op een apart label.

Oscar

Citaat van: VEMP op 05-04-2010  08:27 uJa, de info komt op een apart label.

Dat wordt dubbel plakken... :P  ;D

VEMP

Mijn vriendin heeft lang op een hele mooie tekening zitten werken voor mijn RIS. Komt er net bij het brouwen water op de tekening............dju, helemaal verknald, godverde godver! :(

korek

Wat heb jij met gijten(geiten)?

VEMP

Ik heb niks me gijten. Ben veganist  :P

Hopmans

Citaat van: VEMP op 09-10-2010  19:58 uIk heb niks me gijten. Ben veganist  :P

Dat is nog extremer dan een vegetariƫr toch?
Geen ei, melk, koekjes met dierlijk vet, Engels bier, leren schoenen etc...

Respect.
 :groots:

Oscar

Citaat van: Hopmans op 09-10-2010  22:29 uGeen ei, melk, koekjes met dierlijk vet, Engels bier, leren schoenen etc...

:huilen: :huilen:  Dat wil je niet missen hoor.... :'(

Hopmans

Citaat van: Oscar op 12-10-2010  22:39 u:huilen: :huilen:  Dat wil je niet missen hoor.... :'(
Tja, je bent veganist of je bent het niet.
Als Amerikanen ook vislijm gebruiken om te klaren, dan mag je
eveneens die bieren niet drinken als veganist zijnde.

Oscar

Citaat van: Hopmans op 13-10-2010  06:09 uAls Amerikanen ook vislijm gebruiken om te klaren,

Ah je doelde daar op. Is het niet zo dat deze stof uiteindelijk niet in je glas bier komt omdat deze stof enkele deeltjes bindt en dan uitzakt..en je dus het sediment niet mag "drinken". Flessen bier is dan wel toegestaan denk ik.... :)

Hopmans

Citaat van: Oscar op 13-10-2010  23:00 uAh je doelde daar op. Is het niet zo dat deze stof uiteindelijk niet in je glas bier komt omdat deze stof enkele deeltjes bindt en dan uitzakt..en je dus het sediment niet mag "drinken". Flessen bier is dan wel toegestaan denk ik.... :)

Zo werkt het niet.
Er zijn vissen gestorven, en daar distantieer je je dan van als veganist zijnde.
Het feit dat er een vloeistof van een vis in het bier heeft gezeten doet een veganist al walgen.
Leren schoenen zijn ook "Not done".
Daarvan komt helemaal niets van in je mond (tenzij je sterft van de honger  :D ).

Edgar

VEMP, cool dat je veganist bent. Opvallend hoe gesprekken over veganisme door niet-vegans altijd klinken alsof er 1 veganistische leer is die strict bepaalt, als in een strak geleide religie, wat wel en niet mag. Volgens mij zijn vegans ook mensen,  met net zo veel variaties binnen hun overtuigingen en hun praktische naleving daarvan, als vleeseters/diergebruikers.

Een ding is zeker: hun bloedvaten zijn in een veel betere conditie en ze zijn gemiddeld een stuk minder
vet.

Voor het Eten van Meer Planten?

VEMP

Ja, inderdaad. Ik ken niet 1 veganist met precies dezelfde leefwijze en grenzen. En volgens mij is dat ook helemaal niet belangrijk.

Hopmans

Als je een beetje balls hebt, dan drink je geen Anglosaktisch bier meer.  >:D

Ik persoonlijk waag me wat vaker aan een vegaburgertje trouwens.

pincopallino

Het zal wel..maar als je in de evolutie geloofd, door (onder ander) het eten van dierlijk eiwitten is de mens geworden zo als hij nu is. En trouwens zijn alle religieuzen vegetarisch of veganist? Maar ik heb wel veel respect voor degene die het zijn.

VEMP

Gerb

Vergelijkbare Topics (7)

25113

Reacties: 5
Gelezen: 3930

10471

Reacties: 11
Gelezen: 7339

32764

Gelezen: 3422

25909

Reacties: 10
Gelezen: 7081

12803

Gelezen: 2841

28219

Gestart door Lonnes

Reacties: 37
Gelezen: 16709

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.