Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

NIEUWE Lijst hoppen hobbytelers

Gestart door MO, 02-03-2010 18:15 u

Vorige topic - Volgende topic

Jacques

Citaat van: Woeka op 03-09-2021  09:18 uHet opgevraagde bestand is verwijderd.

Controleer of je de juiste URL hebt en het bestand niet door de eigenaar is verwijderd.

.. de lijst is zoek. Iemand die weet wie de eigenaar is? Ik heb nog wel een kopie van september 2020.

Is dit de lijst niet?

Jeroen76

Als het goed is de lijst nog wel op mijn laptop te vinden, had hem 2 jaartjes terug bijgewerkt Maar volgens mij heb ik Jacques ook eigenaar gemaakt een jaartje terug. Ik kan er nu ook niet meer in vanaf de link

Gr. Jeroen

Jacques

Citaat van: Jeroen76 op 05-09-2021  11:59 uAls het goed is de lijst nog wel op mijn laptop te vinden, had hem 2 jaartjes terug bijgewerkt Maar volgens mij heb ik Jacques ook eigenaar gemaakt een jaartje terug. Ik kan er nu ook niet meer in vanaf de link

Gr. Jeroen

Zie mijn vorig bericht.
Als je bevestigt dat het de goede lijst is zal ik het eerste bericht aanpassen.

Jeroen76

Citaat van: Jacques op 05-09-2021  21:33 uZie mijn vorig bericht.
Als je bevestigt dat het de goede lijst is zal ik het eerste bericht aanpassen.
Heb toegang gevraagd want kon er zo niet in

Gr. Jeroen

Jacques

Citaat van: Jeroen76 op 05-09-2021  23:09 uHeb toegang gevraagd want kon er zo niet in

Gr. Jeroen

Ik heb de toegang gewijzigd.

Woeka

Als ik die lijst snel bekijk dan is dat een oudere dan de lijst die ik heb gekopieerd.

Is het misschien een idee een nieuwe lijst te maken? Volgens mij was de info die erin stond ook al aardig verouderd, alleen was dat niet zichtbaar omdat er ook geen datum bij stond van de laatste aanpassing. Ik wil wel een lijst maken met een google formulier zodat het ook makkelijker is in te vullen. Die kun je ook instellen dat het later makkelijk te wijzigen is etc. en de resultaten komen dan in een (hopelijk) overzichtelijke lijst te staan.

hum .... wel even kijken hoe dynamisch de lijst van verschillende hop-rassen kan worden gekoppeld.

Heuvinger brouwerij

Citaat van: Woeka op 08-09-2021  10:14 uIs het misschien een idee een nieuwe lijst te maken?
Doen!
Citaat van: Woeka op 08-09-2021  10:14 uVolgens mij was de info die erin stond ook al aardig verouderd,
Dat idee heb ik ook!
Mijn te delen hopplanten staan niet in die lijst.
Citaat van: Woeka op 08-09-2021  10:14 uhum .... wel even kijken hoe dynamisch de lijst van verschillende hop-rassen kan worden gekoppeld.
Ik ben benieuwd!

Jeroen76

Heb de laatste versie vast nog op mijn laptop staan maar die heb ik even niet in de buurt. Scheelt misschien een hoop werk als je hem wilt aanpassen danwel opnieuw wilt maken.

Gr. Jeroen

Woeka

Eerste snelle poging: formulier

Resultaat

Ziet er heel anders uit dan de vorige, met ctrl-f kun je snel de gewenst hopvariëteiten vinden. Daar zijn misschien nog wel andere manieren voor te verzinnen ... work in progress.

Heuvinger brouwerij

Ik mis Annabel, mijn 2e liefde!
Gelukkig staat Coigneau er wel bij.
Coigneau wil ik heel graag in miijn tuin!

LAM

Citaat van: Woeka op 08-09-2021  18:07 uZiet er heel anders uit dan de vorige.
Kun je de hopvariëteiten ook aanpassen nadat je ze hebt ingevoerd? Bijvoorbeeld als je een nieuwe plant hebt aangeschaft. Ik heb net namelijk een klein foutje gemaakt dat ik wil aanpassen.

Woeka

Citaat van: LAM op 08-09-2021  21:58 uKun je de hopvariëteiten ook aanpassen nadat je ze hebt ingevoerd? Bijvoorbeeld als je een nieuwe plant hebt aangeschaft. Ik heb net namelijk een klein foutje gemaakt dat ik wil aanpassen.

Er wordt automatisch een link toegevoegd in de lijst, wanneer je die aanklikt kun je de invoer wijzigen.

Nog opmerkingen over de lijst, mist er nog info?

tdp

Ingevuld, al lijkt het wat onduidelijk zo door het aantal planten wat ik heb ;)

Hopfenfox

Heb je de hele straat behangen of zo?  ;D

tdp

Citaat van: Hopfenfox op 15-09-2021  13:21 uHeb je de hele straat behangen of zo?  ;D

Hehe, valt mee! Maar met een beetje creativiteit (en overredingskracht richting vrouwlief) is er veel mogelijk!

Fractus

Zit er nog leven in deze lijst? Ik ben recent verhuisd en ga binnenkort aan de slag met het onttegelen van de tuin, daar passen vast wel wat hopplantjes bij  ;D

Derp

Goeie vraag, ik heb mijn eerste cascadeplant en wil er eigenlijk nog wel wat bij, als ik toch palen ga slaan. Zelfde regio als Fractus, trouwens!

LAM

Mijn plantjes kloppen nog. Ik heb toevallig gisteren de stekjes in potjes gezet zodat ik volgend voorjaar gezonde plantjes op voorraad heb. (Saaz, Challenger, misschien Cascade. Ohja en rozemarijn maar dat is wat off-topic)
Doordat ik ze een jaar laat groeien en in het voorjaar graag een gezonde plant heb gaat er best wat tijd en werk in zitten dus heb ik ze te koop staan in plaats van om weg te geven.

Morholt

Hallo allemaal.
Aangezien in de lijst niet alle trotse bezitters van een hopplant aangevuld zijn met een plaatsnaam, hierbij de vraag: zijn er nog bezitters van plant(met een mogelijk stekje) in de buurt Noordholland-midden? (nou heb ik toch het idee dat er weinig brouwfanaten in noord-holland wonen....helaas)

dank alvast

Sjaak_Deventer

Ook aangevuld. En heb nog 1 stekje Mandarina Bavaria. Zie het prikbord.

Witsche

Stekken van Saaz, Northern Brewer en Tettnanger beschikbaar.
In de buurt van Heerhugowaard Noord-Holland, graag snelle reactie gezien de grote van de uitlopers.
Voor de liefhebber gratis af te halen of tegen ruil.

Vergelijkbare Topics (7)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.