Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,
Citaat van: Fractus op Vandaag om 11:27Ik hou het in m'n achterhoofd Martijn, bedankt! De verbinding naar Zoetermeer met het OV is tamelijk belabberd
Citaat van: hansHalberstadt op Gisteren om 18:21Wat is het punt dat je wilt maken? Bedoel je dat het duur is omdat het principe simpeler en goedkoper kan met dezelfde performance?
Citaat van: Edsalute op 10-08-2022 20:22 uWat is de beste manier om wort terug te koelen?
Wat weinig water gebruikt en nog betaalbaar is (en niet te veel ruimte in neemt)
Ben verhuisd naar een appartement met weinig ruimte
Citaat van: Bvk1983 op Vandaag om 00:20Ik zou me zeker bij een eerste brouwsel niet blind staren op exacte waarden. Gewoon brouwen, kijken hoe het gaat en daar van leren voor een volgend brouwsel.Dat dus. Leer je installatie kennen. Je zal steeds beter kunnen voorspellen hoe een brouwsel bij jou verloopt en waar je 'verliezen' zitten.
Citaat van: Wim vd op Gisteren om 14:02Hallo,
Ik ben op zoek naar een manueel (of semi automatisch) etiketteertoestel waarbij we ook de datum tijdens het etiketteren kunnen zetten.
Heeft er iemand ervaring met dergelijk toestel? Online kan je er wel enkele vinden maar had graag wat feedback gehad van gebruikers.
Alvast bedankt voor jullie feedback
Zoeken met Google op deze site. |
Pagina opgebouwd in 0.138 seconden met 14 queries.