Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Graanmolen voor een redelijke prijs?

Gestart door Dr. Zoidberg, 26-03-2007 20:26 u

Vorige topic - Volgende topic

Dr. Zoidberg

Ik ben op zoek naar een graanmolen maar de prijzen zijn belachelijk. Ik wil zoiets als de Maltmill regelbare versie maar de goedkoopste die ik hem heb gezien in Nederland is €279,00. Ik kan het direkt uit de VS bestellen voor €155,00 (inclusief post) maar dan duurt het 10 weken voordat hij hier is.

Weet iemand een leverancier in Nederland of Belgie met een goede graanmolen voor een redelijke prijs?

korek

Je hebt pech, enkele maanden geleden was er een aktie georganiseerd door Edwin om JSP Maltmills gezamenlijk te importeren rechtstreeks bij Jack Schmidling.

halikidee

Er is laatst iemand die een grootte bestelling heeft gedaan in Amerika.
Ik was helaas daar te laat mee om nog mee te kunnen doen.
Misschien zijn er nog (steeds) meerdere mensen die een gezamelijke inkoop willen doen in Amerika en zo dan ook een korting te kunnen afspreken bij een bepaalde minimale afname.
Zie post "JSP Maltmills"

Dr. Zoidberg

Citaat van: halikidee op 26-03-2007  20:34 uEr is laatst iemand die een grootte bestelling heeft gedaan in Amerika.
Ik was helaas daar te laat mee om nog mee te kunnen doen.
Misschien zijn er nog (steeds) meerdere mensen die een gezamelijke inkoop willen doen in Amerika en zo dan ook een korting te kunnen afspreken bij een bepaalde minimale afname.

Ja - ik heb die draad net gevonden. Jammer dat wij te laat zijn. Misschien tijd om een nieuwe groep mensen te verzamelen en een tweede bestelling te doen. Nou laten wij dan beginnen - volgens mij was het minimaal tien mensen de vorige keer dus als er tenminste zeven nu zijn is het de moeite waarde om contact op te nemen met JSP en ik ga er vanuit dat Edwin ons kan informeren over de procedure... Ik begin een draad onder prikbord om te zien of er interesse is.

Vergelijkbare Topics (7)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.