Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Brouw & Fermentatie Controller met Arduino

Gestart door weed, 22-02-2011 23:08 u

Vorige topic - Volgende topic

Zooms

Citaat van: weed op 27-03-2011  12:29 uHallo,

Versie 0.2 is hier te downloaden.

.......

Hallo Weed,

Ik heb deze versie gedownload, maar krijg heel veel compilatiefouten. De RotaryEncoder.h ontbreekt in mijn libraries. Er zijn op het net zo veel libraries voor encoders te vinden, die dus allemaal net even anders werken, dat ik er niet uitkom. Heb je deze lib voor mij of kan je vertellen hoe ik er aan kom?

weed

Citaat van: Zooms op 27-09-2013  22:47 uHallo Weed,

Ik heb deze versie gedownload, maar krijg heel veel compilatiefouten. De RotaryEncoder.h ontbreekt in mijn libraries. Er zijn op het net zo veel libraries voor encoders te vinden, die dus allemaal net even anders werken, dat ik er niet uitkom. Heb je deze lib voor mij of kan je vertellen hoe ik er aan kom?

De IDE is van versie 0.x naar versie 1.x opgewaardeerd hierdoor is er veel veranderd .pde files hebben nu de extentie .ino bijv.
maar ook andere zaken zijn inmiddels veranderd.
Zelf voer ik geen updates uit gebrek aan tijd en het werkt zoals bedoeld daarom ontbreekt de noodzaak voor mij.

Hier is de benodigde rotary encoder lib te downloaden.

Veel succes

Zooms

Citaat van: weed op 29-09-2013  17:56 uDe IDE is van versie 0.x naar versie 1.x opgewaardeerd hierdoor is er veel veranderd .pde files hebben nu de extentie .ino bijv.
maar ook andere zaken zijn inmiddels veranderd.
Zelf voer ik geen updates uit gebrek aan tijd en het werkt zoals bedoeld daarom ontbreekt de noodzaak voor mij.

Hier is de benodigde rotary encoder lib te downloaden.

Veel succes

Begrepen! Stapje voor stapje kom ik er waarschijnlijk wel.  Bedankt in ieder geval! :groots:

Vergelijkbare Topics (7)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.