Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Geheel nieuwe ledenkaart beschikbaar

Gestart door Jacques, 19-09-2010 16:48 u

Vorige topic - Volgende topic

Oscar

Best nog wel druk met brouwers in Nederland  :D

Jacques

Citaat van: Oscar op 24-11-2010  22:51 uBest nog wel druk met brouwers in Nederland  :D

Maar ook in het Nederlandstalige deel van België!

Jacques

De ledenkaart is terug van weggeweest.
Na de grote upgrade van het forum was de ledenkaart gedeactiveerd omdat deze erg veel foutmeldingen genereerde. Dankzij de donaties aan het forum en het werk van M is de ledenkaart weer beschikbaar.

Dank aan de gevers van de donaties en M voor het werk.

Eric v B

Valt me ook op dat er een aantal zeevarende zijn die brouwen..............

Spyro

Citaat van: Eric v B op 31-03-2022  12:33 uValt me ook op dat er een aantal zeevarende zijn die brouwen..............
Waarschijnlijk "landratten" die niet willen bekennen waar ze wonen en het "ruime sop" kiezen als woonplaats...  >:D ;D

rkroon

@jaques, misschien een stomme vraag, maar is het mogelijk om oude, inactieve leden, die bv al 3 jaar niet meer hebben ingelogd, van de kaart te halen? Ik was op zoek brouwers bij mij in de buurt, maar kom voornamelijk inactieve brouwers tegen.

Voor de rest: Top werk!

Jacques

Citaat van: rkroon op 31-03-2022  23:51 u@jaques, misschien een stomme vraag, maar is het mogelijk om oude, inactieve leden, die bv al 3 jaar niet meer hebben ingelogd, van de kaart te halen? Ik was op zoek brouwers bij mij in de buurt, maar kom voornamelijk inactieve brouwers tegen.

Voor de rest: Top werk!

De mod die de ledenkaart regelt kent niet de mogelijkheid om een onderscheid te maken in leden die een bepaalde tijd het forum niet bezocht hebben.

Overigens is het de vraag of deze brouwers echt niet meer brouwen of dat ze het forum niet meer bezoeken... Dat laatste is natuurlijk jammer want ze missen veel.  smile

M

Citaat van: rkroon op 31-03-2022  23:51 u@jaques, misschien een stomme vraag, maar is het mogelijk om oude, inactieve leden, die bv al 3 jaar niet meer hebben ingelogd, van de kaart te halen? Ik was op zoek brouwers bij mij in de buurt, maar kom voornamelijk inactieve brouwers tegen.

Ik vond dit wel een leuke toevoeging. De ledenkaart toont nu leden na 2 jaar niet inloggen als inactive.

Theo Mol

Citaat van: M op 03-04-2022  09:28 uDe ledenkaart toont nu leden na 2 jaar niet inloggen als inactive.
Als ik naar mijn eigen stad kijk (Purmerend) dan zie ik zes speldjes waarvan twee actief, dat geeft een heel ander beeld dan ik had.
Bij alle zes zie ik "online" als ik ze aanklik, dat had ik niet verwacht. Klopt dat wel?

M

Jacques

Citaat van: M op 03-04-2022  09:28 uIk vond dit wel een leuke toevoeging. De ledenkaart toont nu leden na 2 jaar niet inloggen als inactive.

Ik zou daar 3 jaar van maken...  smile

Oscar

Zal aan mij liggen, maar waar vind ik de ledenkaart nu?

Jan iets Grunn

joenedu

Citaat van: Oscar op 03-05-2022  13:16 uZal aan mij liggen, maar waar vind ik de ledenkaart nu ?

Bovenaan de pagina.
ledenkaart.jpg

Oscar

Jacques

Citaat van: Oscar op 03-05-2022  16:03 uSchermafbeelding 2022-05-03 160310.png

:weetniet:  :weetniet:  :weetniet: 

En nu?

Spyro

Citaat van: Jacques op 03-05-2022  16:43 uEn nu?
Oscar moet waarschijnlijk een nieuwe(re) pc kopen denk ik ( ::) ), ik zie de ledenkaart-"knop" ook staan...   :D >:D

Jacques

Citaat van: Spyro op 03-05-2022  20:07 uOscar moet waarschijnlijk een nieuwe(re) pc kopen denk ik ( ::) ), ik zie de ledenkaart-"knop" ook staan...   :D >:D

Kan te maken hebben met de rechten van leden.

Spyro

Citaat van: Jacques op 03-05-2022  20:29 uKan te maken hebben met de rechten van leden.
Ja, kan, maar dat van die nieuwe pc was maar een grapje hoor, dus niet echt serieus nemen...  :engel:

joenedu

Citaat van: Oscar op 03-05-2022  16:03 uSchermafbeelding 2022-05-03 160310.png

:weetniet:  :weetniet:  :weetniet: 

Vreemd! Kan me niet voorstellen dat Oscar minder rechten heeft dan ik...  8)

Oscar

Citaat van: Jacques op 03-05-2022  20:29 uKan te maken hebben met de rechten van leden.

Wellicht eens naar kijken dan ? ik zie die knop echt niet... :-\

Jacques

Citaat van: Oscar op 04-05-2022  11:22 uWellicht eens naar kijken dan ? ik zie die knop echt niet... :-\

Ik dacht de rechten al goed gezet te hebben.
Als beheerder BrouwVisie heb je een statusaparte, waarschijnlijk ligt het daaraan. Ik kijk er nog even naar.

Jacques

Citaat van: Jacques op 04-05-2022  11:31 uIk dacht de rechten al goed gezet te hebben.
Als beheerder BrouwVisie heb je een statusaparte, waarschijnlijk ligt het daaraan. Ik kijk er nog even naar.

Ik heb even de speciale status opgeheven om te kijken of daarmee het probleem is op gelost.

Oscar

Citaat van: Jacques op 04-05-2022  11:47 uIk heb even de speciale status opgeheven om te kijken of daarmee het probleem is op gelost.

Jee !! ik zie de ledenkaart nu ook... Die speciale status heeft toch geen doel meer... ;)  ;D

Jacques

Citaat van: Oscar op 04-05-2022  13:47 uJee !! ik zie de ledenkaart nu ook... Die speciale status heeft toch geen doel meer... ;)  ;D

Mooi dat het is opgelost.

Vergelijkbare Topics (3)

33882

Reacties: 65
Gelezen: 18645

45348

Reacties: 10
Gelezen: 653

44571

Gestart door Jacques

Reacties: 0
Gelezen: 436

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.