Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Waar heatstick of dompelaar kopen

Gestart door Gregory, 25-04-2010 13:24 u

Vorige topic - Volgende topic

12345

Citaat van: Gerb op 09-12-2006  09:09 uWij gebruiken ook een frituurelement om water op te warmen, maar we hebben geconstateerd dat je last krijgt van temperatuurszones waar best wel een groot verschil in kan zitten. Hiervoor hebben we een roerder geinstalleerd om dit te ondervangen. Heb jij geen last van temperatuursverschillen?

Ah, dat is jammer. Bij gebruik van een fritespan-element ontstaan er dus ook forse temperatuursverschillen.
Dus dat levert geen verbetering op.

Etn82

Hoewel dit een oud topic is, past mijn vraag hier volgens mij het beste. Ik zit te ovewegen om een dompel verwarmingselement aan te schaffen, omdat ik een SS Brewtech Infussion Mashtun heb aangeschaft. Met een dergelijke 'dompelaar' zou ik het water in mijn Mashtun op kunnen warmen.

Het liefst zou ik zoiets als de Hot Rod Hot Stick willen aanschaffen. Maar de verzendkosten vanuit de US zijn vrijwel gelijk aan het product zelf.

Nou heb ik naar enig speuren wel deze gevonden, maar die is lang niet zo fancy als de gewenste Hotrod.

Iemand enig idee wat er op dit gebied zoal meer te krijgen is?

davyd

Ik heb er exact zo een van Enon. Ik gebruik hem niet meer. En vermits less more is, mag je hem hebben als je wil.

Neetje

Citaat van: Etn82 op 01-06-2018  12:24 u...
Nou heb ik naar enig speuren wel deze gevonden, maar die is lang niet zo fancy als de gewenste Hotrod.
...

Die van Enon zijn prima. Heb er ook een paar van deze. Deze kan je resetten als je per ongeluk uit de vloeistof tilt.
Vooral die voor een emmer van 2.000watt is makkelijk Ik zet deze bij als ik mijn 40 liter pan snel naar kookpunt wil hebben.

Vergelijkbare Topics (7)

42685

Reacties: 42
Gelezen: 5719

19812

Reacties: 16
Gelezen: 7150

18794

Reacties: 11
Gelezen: 3858

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.