Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Bierbrouwpakket HEMA - aanbieding

Gestart door Dujinga, 27-02-2016 12:46 u

Vorige topic - Volgende topic

Dujinga

Ik heb geen idee of dit de juiste plaats is en hoeveel mensen hier van kunnen profiteren, maar ik was vandaag bij de HEMA in voorschoten en daar was dus het bierbrouwpakket in de aanbieding.
Best fors ook nog eens. De korting bedraagt 35%, dus normaal € 45,- en nu € 29,25.
Ook de bierpakketten (American Pale Ale en Belgisch Bruin) zit 35% korting op. Normal € 15,- nu € 9,75.

Wellicht is deze korting dus ook van kracht in andere filialen.

gerbenpool

Na aanleiding van dit bericht even naar de Hema in Groningen gefietst maar daar stond voor de schappen nog steeds €15,-. Ik heb even gevraagd en alleen de IPA was afgeprijsd. Nu meegenomen voor €10,-.
Een lang verhaal kort: bedankt voor de tip! Ik ga weer brouwen!

Dujinga

Zonder ook maar enige ervaring te hebben, vermoed ik dat het schroot wat aan de fijne kant was.
De zeef raakte helemaal verstopt. Toch wel heel leuk om te doen. Je haalt er wat meer voldoening uit dan blik.
Hier heb ik voor moeten "werken".
Het zit in de fles, over een maand weten we meer :)

pincopallino

In Haarlem geen korting. Ik was nieuwsgierig naar deze pakketten, binnen 4 dagen volledig uitgegist en glashelder. Over een paar weken zullen we de IPA proeven...

Dujinga

Zaterdagavond de eerste belletjes, zondag ochtend flink aan het bubbelen. Zondagmiddag gezien waar de blow off voor dient :)
Maandagochtend weer rust in de tent.

Ook erg mooi om de fases van het bezinksel te zien. Eerst "vlokken". na een paar uur een dikke slurrie laag op de bodem van een cm of 3.
Tijdens de hoofdgisting verdwijnt die weer helemaal en nu is deze weer terug. Ik dacht eerst dat deze werd opgebruikt door de gist, maar blijkt dus dat er zoveel activiteit is dat deze gewoon weer word vermengd.

Mooi proces :)

pincopallino

Gisteren bij de Hema in Haarlem nog 12 brouwpakketten zonder korting aanwezig ( er waren v/a begin 14 -2 meegenomen ) vandaag hebben ze weggehaald, het loopt voor geen meter. Het zijn goede brouwpakketten weliswaar te duur.

Aan de kleur zie je dat bij Brand een ander receptuur is en de alcohol % hoger is, toch geef mij de Hema, een fris en sprankelend IPA.

Vergelijkbare Topics (7)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.