Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Zoeken

Gestart door Thamerdal, 02-10-2014 18:27 u

Vorige topic - Volgende topic

Thamerdal

Hoi,

Soms als ik een zoekopdracht intyp in het forum, krijg ik alleen onderstaande URL te zien en gebeurt er verder niets. Het lijkt erop dat dat gebeurt als het druk is op het forum, kan dat kloppen? Is er iets aan te doen?  :-\

http://www.hobbybrouwen.nl/forum/index.php?action=search2

Jukkie

Citaat van: Thamerdal op 02-10-2014  18:27 uHoi,

Soms als ik een zoekopdracht intyp in het forum, krijg ik alleen onderstaande URL te zien en gebeurt er verder niets. Het lijkt erop dat dat gebeuert als het druk is op het forum, kan dat kloppen? Is er iets aan te doen?  :-\

http://www.hobbybrouwen.nl/forum/index.php?action=search2
Heb ik soms ook. Heb de indruk dat het met name optreedt als je tekens zoals - , ' ; " gebruikt

Jacques

Onlangs had ik dit ook. De volgende dag weer nergens geen last meer van gehad. Geen idee wat de oorzaak is.

Thamerdal

Raar. Als ik zoek op vienna krijg ik geen resultaat, als ik zoek op overhevelen wel resultaten.
Nu herinner ik me dat ik in het verleden vaker heb gehad, dat bepaalde, simpele, zoekopdrachten het 'niet doen', andere weer wel.

Wie krijgt hetzelfde resultaat bij genoemde zoekopdrachten?

William

Bij enkele zoektermen zoals vienna, munich, pils etc krijg ik geen responsscherm terug. Als ik die term combineer met een andere (bv malt) dan krijg ik wel respons.

Kan de zoekmodule niet overweg met teveel hits?

Thamerdal

Citaat van: William op 03-10-2014  12:41 uBij enkele zoektermen zoals vienna, munich, pils etc krijg ik geen responsscherm terug. Als ik die term combineer met een andere (bv malt) dan krijg ik wel respons.

Kan de zoekmodule niet overweg met teveel hits?

Ik kan de vinger er niet op leggen, als je zoekt op het zoekt krijg ik wel weer resultaten...  :weetniet:

William

Citaat van: Thamerdal op 03-10-2014  12:48 uIk kan de vinger er niet op leggen, als je zoekt op het zoekt krijg ik wel weer resultaten...  :weetniet:

Inderdaad. Vreemd. Misschien moet Jacques de cache van de site leeg maken. De lokale cache wissen helpt niet.

Thamerdal

Citaat van: William op 03-10-2014  12:59 uInderdaad. Vreemd. Misschien moet Jacques de cache van de site leeg maken. De lokale cache wissen helpt niet.

Misschien mogen we niet op biersoorten zoeken?  >:D >:D >:D

RobinB

Citaat van: William op 03-10-2014  12:41 uBij enkele zoektermen zoals vienna, munich, pils etc krijg ik geen responsscherm terug.
Vienna geeft nu wel een resultaat.
Misschien inderdaad iets met de cache oid van de site te maken.

William

Citaat van: RobinB op 03-10-2014  16:56 uVienna geeft nu wel een resultaat.
Misschien inderdaad iets met de cache oid van de site te maken.

Bij mij nog steeds niet.

RobinB

Jacques

Citaat van: William op 03-10-2014  12:59 uInderdaad. Vreemd. Misschien moet Jacques de cache van de site leeg maken. De lokale cache wissen helpt niet.

Dagelijks worden op verschillende momenten van de nacht allerlei zaken automatisch nagegaan en onderhouden. Daarbij hoort volgens mij ook het legen van de cache.

Verder heb ik geen idee waardoor dit probleem veroorzaakt wordt.

Thamerdal

Hahaha t word steeds gekker, als ik nu op vienna zoek, krijg ik 5 resultaten, alleen uit dit topic?
Moet je wel goed zoeken... :police:

edit: nog steeds geen resultaten bij zoeken op vienna (op Chrome)
edit 2: er lijkt dus een verschil te zitten in zoeken in dit topic en zoeken in Geheel forum

William

Citaat van: Thamerdal op 03-10-2014  22:32 uHahaha t word steeds gekker, als ik nu op vienna zoek, krijg ik 5 resultaten, alleen uit dit topic?
Moet je wel goed zoeken... :police:

edit: nog steeds geen resultaten bij zoeken op vienna

Ook hier nog steeds een wit scherm (op Chrome)

RobinB

Citaat van: William op 03-10-2014  22:39 uOok hier nog steeds een wit scherm (op Chrome)
Bizar!
Dat heb ik nu ook! :o

Roelof

Nu gaat natuurlijk iedereen op Vienna zoeken.  :)

Vergelijkbare Topics (2)

44726

Reacties: 2
Gelezen: 884

44991

Gestart door BillieGroothuizen

Reacties: 3
Gelezen: 234

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.