Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Te koop, kan ik nergens vinden...

Gestart door Meritus, 02-06-2014 22:02 u

Vorige topic - Volgende topic

Meritus

Ik houd van techniek, brouwen wat minder. Als het perfect is is het goed. En nu moet ik het hobby van mijn baas 'weggooien', een euro per kilo. Pomp = nooit gedraaid, tanks = nooit vol, tanks met roterende sproeikoppen, wortkoeler, tegenstromer DN 10 met 'energy recovery'...

Staat in Zweden.

ThomasM

Wat vervelend voor je dat je het weg moet doen! Hoeveel kilo gaat het om?

Meritus

Citaat van: ThomasM op 02-06-2014  22:08 uWat vervelend voor je dat je het weg moet doen! Hoeveel kilo gaat het om?

0000 Kilo, ik ga het na het dicht bijzijnsde meer brengen en er in gooien... Heb er ook nog 2 'Spundventile' en 3 Negele-Temperatuurmeters, en een gist-propagaator die het gaan volgen ook...

Meritus

Laatste week van het project. Gooi maar weg die troep. Bedankt mijnheer de baas... :groots:

wilbertd

Voor die prijs kom ik het graag ophalen.
(serieus, wat moet je er voor hebben)

wilbertd

Citaat van: Meritus op 02-06-2014  22:11 u0000 Kilo, ik ga het na het dicht bijzijnsde meer brengen en er in gooien .
Als je even wacht mag je het bij mij achterin de bus gooien.

Meritus

Citaat van: wilbertd op 02-06-2014  22:13 uVoor die prijs kom ik het graag ophalen.
(serieus, wat moet je er voor hebben)
Serieus? Op het moment zal ik alles weg willen geven, als het maar niet op de sloop gaat... morgen is de laatste dag van het project, ik zal wel zien wat er gebeurt.

Niels B.

Als ik in 1 dag naar zweden kon fietsen en ik een achterbankje had, zou ik het ook wel willen!

wilbertd

Citaat van: Meritus op 02-06-2014  22:21 uSerieus? Op het moment zal ik alles weg willen geven, als het maar niet op de sloop gaat ... morgen ist de laatste dag van het projekt, ik zal wel zien wat er gebeurt ...
Laat het even weten, ik ben straks voor een paar dagen naar België en ben begin volgende week weer terug.

Meritus

5000 SEK. Sloopprijs, weg ermee. Alleen het pompje heeft het overleeft. Geen idee wat ie ermee moet.

wilbertd

Citaat van: Meritus op 03-06-2014  21:33 u5000 SEK. Sloopprijs, weg ermee. Alleen het pompje heeft het overleeft. Geen idee wat ie ermee moet.
Wat een sukkel, die baas van je  ???

Wolter

Vergelijkbare Topics (7)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.