Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Bier 3.11 van Brouwerij de Vis

Gestart door visserkevis, 21-04-2014 07:47 u

Vorige topic - Volgende topic

visserkevis

[edit: kan een moderator misschien mijn plaatjes zichtbaar maken?]

Precies een jaar nadat we de eerste stappen in moutbrouwen hebben gezet hebben we een bier dat een etiket verdient. Bier 3.11 was de werknaam van deze quadrupel, en zo zijn we hem maar blijven noemen. Om de kracht van dit bier nog een extra naar voren te laten komen hebben we 0,7L champagneflessen gebruikt om te bottelen.

Het etiket van de voorzijde:

Het etiket van de achterzijde:

Op de flessen:

(Glas pils is alleen ter illustratie van de grootte van de fles, en ter lesser der dorscht)

We hebben etikettenlijm gebruikt die je moet aanmaken van een poeder, werkt perfect en gaat er ook zo weer af. Papier is normaal 80 grams papier.

Adbrouwt

Dat ziet er mooi uit alsof het bier al honderden jaren op de markt is. Ook de kleine simpele visjes aan de rand zijn erg sfeervol gedaan. De achterkant kan veel info bevatten en je hebt gekozen voor strak en simpel. Dit maakt de voorkant nog specialer.

Lijkt me een mooie fles om cadeau te krijgen. Ik zal je mijn verjaardag even pm'n  ;)  :clownsmile:

Op de Fles

Keurig gedaan zeg !
Zo zet je nog eens iets op tafel  :biersmile:

Peterrr

Heel mooi, chapeau  :biersmile:

Grt Peterr

Jacques

Citaat van: visserkevis op 21-04-2014  07:47 u[edit: kan een moderator misschien mijn plaatjes zichtbaar maken?]

Kijk naar de code van het bericht door te klikken op de knop 'Verander'.

Je ziet dan dat de link van de afbeelding tussen de tags [ img ] en [ /img ] staat (zonder spaties)

Die tags krijg door de link te selecteren en vervolgens op de afbeelding te klikken.

visserkevis

RobinB

Oscar

Citaat van: RobinB op 21-04-2014  12:51 uWanneer volgt Bier 95? ;)

Eerst nog 3.5 NT  ;D ;D ;D

Biermagneet

Laten we de eerste x updates niet vergeten :)

visserkevis

Jullie hebben mijn IT achtergrond inderdaad herkend :)

Bier ME leek ons ook wel wat of Bier 2000. En uiteraard stap ik dan ooit over naar
Bier X 10.1 :)

Vergelijkbare Topics (7)

40133

Gestart door NoLimits

Reacties: 5
Gelezen: 2105

33545

Gestart door Geert_d

Reacties: 8
Gelezen: 3806

30623

Reacties: 9
Gelezen: 8930

23482

Reacties: 5
Gelezen: 4985

17513

Reacties: 11
Gelezen: 6916

33927

Gestart door Ziglar

Reacties: 2
Gelezen: 2616

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.