Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Eerste poging voor een etiketje - mis ik nog iets?

Gestart door KJ!, 02-08-2013 09:13 u

Vorige topic - Volgende topic

KJ!

Toch ook maar eens een poging gewaagd om een etiket te maken.  Wel een beetje simpel gehouden.  Mis ik nog iets wat er op hoort te staan?    :weetniet:

ThebarmanTM

Officieel hoort er nog de biercategorie op te staan. Voor dit bier hoogst waarschijnlijk Cat. 1.
afhankelijk van het stamwort. kijk hier evt voor meer info

Volgens mij is het voor de rest aardig compleet ;)

Jacques

Leuk etiket.

Kleine opmerking. In het Nederlands schrijven we de namen van de maand met een kleine letter. Persoonlijk zou ik er voor kiezen om een brouwdatum in cijfers uit te drukken op een etiket, maar dat is een kwestie van smaak.

KJ!

Citaat van: Jacques op 02-08-2013  11:01 uIn het Nederlands schrijven we de namen van de maand met een kleine letter. Persoonlijk zou ik er voor kiezen om een brouwdatum in cijfers uit te drukken op een etiket, maar dat is een kwestie van smaak.

Ja - klopt....typo,  zal ik even aanpassen en gelijk Cat. toevoegen..   in cijfers vind ik wat onhandig omdat ik met name met amerikanen werk en dus de maand/dag andersom om.  Dit is voor mij wat praktischer.

Grazie!

Albertus

Melchior Bos

Ziet er goed uit voor een beginnende photoshopper ;)
Maar wat je zegt nog wel wat kaal; probeer een eigen stijl toe te voegen, misschien Heer van Oranje in een ander lettertype zodat deze wat meer karakter krijgt, en misschien een 20% achtergrond illustratie toe voegen.
Succes!

KJ!

Dank je - maar het etiket is inmiddels overboord...

Deze gebruik ik nu:

Etn82

Ik vind je nieuwe etiketen echt heel mooi door hun eenvoud!

En natuurlijk met het Authetiek Amateuristen Logo  ;)

KJ!

Dank. 
Simpel tabelletje in MS Word, enkel tekst en het Authentiek Amateuristen Logo.  8 labels op een pagina en dan even door de kleurenprinter halen. 

8)

en dan nog een oranje dop er op...

LRFokken

Citaat van: Etn82 op 06-02-2014  19:03 uIk vind je nieuwe etiketen echt heel mooi door hun eenvoud!

En natuurlijk met het Authetiek Amateuristen Logo  ;)

En met bijkomend inbreuk op het merkrecht ;-)

KJ!

Ik ben toch niet commercieel bezig.

No problemo!

Vergelijkbare Topics (7)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.