Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Etiketten Brouwerij Morele (rumour)

Gestart door rumour, 17-02-2011 15:12 u

Vorige topic - Volgende topic

rumour

Iemand uit de juiste sector heeft me laatst zeer goed geholpen om een mooi etiket voor mijn zelf gebrouwen bier te maken. Hieronder alvast een voorproefje van een halsetiket voor mijn Weizen:

De brouwerij is direct omgedoopt van 't Goede Moraal naar Morele!  8)

djeetn

Dit is echt zo PRO!!! Schitterend etiket!!!

rumour

Je zou de rest moeten zien... Het waren nog 'ruwe schetsen' maar ik had ze er zonder pardon opgeplakt!

Adrie

Heel mooi! Maar is ie niet wat breed om op een fles te plakken? Raken de zijkanten elkaar niet?

rumour

Citaat van: Adrie op 17-02-2011  15:23 uHeel mooi! Maar is ie niet wat breed om op een fles te plakken? Raken de zijkanten elkaar niet?

Het etiket staat hier natuurlijk wel wat groter op 't beeld dan gebruikelijk is. De ontwerper heeft bier gekocht, de verschillende etiketten opgemeten en de gemiddelde maten gebruikt voor 't ontwerp.

Als na wat aanpassingen het (de) uiteindelijke ontwerp(en) eruit rollen dan houden we natuurlijk rekening mee dat het wel mooi op de fles past...

Ronald_

Heel netjes! En vooral stoer etiket!

kleine Minstreel

Hoi Rumour

Weet je dat Morele in het Nederlands (Lees Brabants  :biersmile: :biersmile:) Krieken beekent en dat de Krieken bier ook Morele heet
Misschien leuk als weetje

rumour

Citaat van: kleine Minstreel op 17-02-2011  16:48 uHoi Rumour

Weet je dat Morele in het Nederlands (Lees Brabants  :biersmile: :biersmile:) Krieken beekent en dat de Krieken bier ook Morele heet
Misschien leuk als weetje

Is dat niet Morelle? Wel erg dichtbij...

SeekingBeer

Leuk etiket!

Maar zoals het op mijn beeldscherm afgebeeld wordt moet de fles wel een diameter van 7 cm hebben.
Het moet dus iewat kleiner maar wel lekker leesbaar blijven.

Oscar

Het etiket doet mij denken aan een of ander Mexicaans bier... :)  Een soort Corona... :-\

Verder wel een leuk etiket... :)

Gerb

Ik vind hem wel mooi, lekker strak. En de inspiratie komt natuurlijk van deze:

Anton

Citaat van: rumour op 17-02-2011  15:12 u

Je kunt wel overal mijn naam opzetten maar ik heb hier echt niets mee te maken.  :weetniet:  ;D  ;D

Prachtig etiket hoor, straalt kracht uit.

Anton

rumour

@ Gerb: de inspiratie komt van een nog te brouwen pils die De Rode Os gaat heten. Ik vind de os het Chinese werkpaard en de pils is meer het 'werkpaard' onder de bieren. Gelijkenissen met Red Bull zijn er inderdaad wel een beetje.

@ Anton: Wist je dat Anton de eerste Duitse naam is die ik op Google ben tegengekomen en dat dat de reden is waarom mijn Weizen zo heet? Maar goed, ik wil je best wel die eer gunnen: mijn Weizen was zo goed, die heb ik naar Anton vernoemd  :groots:

Vergelijkbare Topics (7)

25661

Reacties: 9
Gelezen: 8286

12394

Reacties: 10
Gelezen: 4390

35592

Gestart door RobPh

Reacties: 5
Gelezen: 3001

26488

Reacties: 3
Gelezen: 5257

42513

Gestart door LaurensV

Reacties: 5
Gelezen: 2307

31228

Reacties: 40
Gelezen: 17046

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.