Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Brouw TV

Gestart door Oscar, 23-04-2008 18:58 u

Vorige topic - Volgende topic

1Mandine

De mix moet behoorlijk goed zijn denk ik om te zien wat ze ermee doen want het is niet het makkelijkste om originele drankjes te maken :)

tdp

Haha, Hans! Was het echt niet binnen te houden? Wel weer een mooie aflevering, kan dit soort content altijd zeer waarderen! Niet het perfecte leventje op Insta, maar gewoon een brouwsel dat ook een keer niet uitpakt zoals verwacht!

Hopfenfox

Los van de smaak van het brouwsel viel me wel op hoe onveilig er werd gewerkt. De provisorische takel voor een brouwsel van vele tientallen kilo's kokend suikerwater, het dekbed over een ketel op een gasbrander, het gestruikel langs de ketel wegens te weinig ruimte. Daar had veel mis kunnen gaan. En ik ben zelf met dat soort dingen echt niet te flauw.

hans100w

Citaat van: Hopfenfox op 16-09-2022  13:13 uLos van de smaak van het brouwsel viel me wel op hoe onveilig er werd gewerkt. De provisorische takel voor een brouwsel van vele tientallen kilo's kokend suikerwater, het dekbed over een ketel op een gasbrander, het gestruikel langs de ketel wegens te weinig ruimte. Daar had veel mis kunnen gaan. En ik ben zelf met dat soort dingen echt niet te flauw.

Juist. En dan noem je nog niet eens een losse computervoeding op een plank boven een ketel met dampend beslag. Die voeding viel er op een gegeven moment ook uit, gelukkig niet in de ketel....

hansHalberstadt

Citaat van: hans100w op 18-09-2022  00:33 uJuist. En dan noem je nog niet eens een losse computervoeding op een plank boven een ketel met dampend beslag. Die voeding viel er op een gegeven moment ook uit, gelukkig niet in de ketel....
Waarom zou je die op die plek zetten? De voeding kan ook gewoon een meter verderop.
Verder vroeg ik me af hoe je tot zo'n recept komt. citrus schillen + koffie. Als ik eerst een mandarijntje eet en dan gelijk een slok koffie daarna dan kan ik me er wel iets bij voorstellen.

Micha

Koffie met Cointreau? 🙂

Oscar

Ja !!! Er staat weer een BrouwTV aflevering klaar !! Nr 27 alweer! en we zijn er weer trots op.  Dit keer is ie net ietsje anders, maar voor vele brouwers zeker interessant. Net ietsje langere dan 15 min..😉  geniet ervan !! 😀🤗

Jaap W

Interessant om dit een keer te zien. Mooie aflevering Oscar. :beersmiley:  :brouwen:  :proost: 

goom

Complimenten hele mooie aflevering

Jacques

Erg leuke aflevering van iets wat je niet zo vaak ziet, maar o zo belangrijk is voor ons brouwers.

Oscar

En BrouwTV Aflevering 28 is klaar !! We hebben geprobeerd er weer wat moois van te maken. Dit keer ietsje langer (ruim 22 minuten) , dus neem er ff de tijd voor om hem in zijn geheel te kijken.
Geniet ervan, en drink er een lekker bier bij !! 🍺🍻

Bvk1983

Altijd leuk om een nieuwe aflevering te kijken. Worden de nieuwe afleveringen zonder Hans opgenomen? Ik zag dat deze aflevering niet meer op zijn kanaal werd geplaatst.

Wijbrouwers

Citaat van: Oscar op 24-11-2022  20:16 uGeniet ervan, en drink er een lekker bier bij !! 🍺🍻

Daar gaan we vanavond eens goed voor zitten met een lekkere bier.

Spyro

Alweer leuk, doch ik zou het volume (of de keuze) van het "op den duur" overheersend muziekje iets verlagen/aanpassen, geen afbreuk maar dat is wat ik "ervoer" (of is het nu "ervaarde"  :-\ ) als een beetje storend, maar geen nood, gewoon doorgaan met Brouw-TV....  :brouwen: :beersmiley:

Wijbrouwers

GeĆ¼pload op het verkeerde kanaal of is dit vanaf nu het kanaal waar BrouwTv op te zien is? Desalniettemin wederom genoten.

Vergelijkbare Topics (7)

29665

Reacties: 19
Gelezen: 7990

16665

Reacties: 43
Gelezen: 15095

20221

Reacties: 3
Gelezen: 2011

7420

Reacties: 49
Gelezen: 16581

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.