Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Gevraagd: Braumeister 10l of 20l

Gestart door HS65, 20-05-2022 16:08 u

Vorige topic - Volgende topic

HS65

Ik heb momenteel een Brewmonk 30l. De vraag is of dit wel geschikt is voor het brouwen van 10l of dat de boel dan aan kan branden. Ik zie nergens een automatische ketel kleiner dan 30l behalve de duurdere braumeister van 10l en dan tegenwoordig alleen nog maar in de plus variant die mij echt te duur is.

Mij vraag is dan ook: Is er iemand die het oude type braumeister 10l wil verkopen? 

HS65

Een forumlid wees mij erop dat een 20l ook een goede optie is en wellicht beter. Dus ik sta ook open voor een 20l variant.

Josss

alstro

Citaat van: Josss op 21-05-2022  10:56 uTijdje terug was er ook een 10 l op marktplaats

Die heeft een nieuwe baas gevonden, gisteren voor het eerst gebruikt. Geweldig !

CeesM

Citaat van: Josss op 21-05-2022  10:56 uComplete set voor bier brouwen - Speidel Braumeister 20L
€ 1.500,00
https://link.marktplaats.nl/m1842079500?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons

Tijdje terug was er ook een 10 l op marktplaats
Is nu gezakt naar € 1.000,--. ;)

HS65

Het is een 2e hands braumeister met extra 10l moutpijp geworden.

Vergelijkbare Topics (7)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.