Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Klimaatkast Ben & Jerry

Gestart door Emile, 14-04-2022 12:41 u

Vorige topic - Volgende topic

Emile

Te koop, wegens aanschaf van conische RVS gistvaten, deze Ben & Jerry klimaatkast. Deze is ooit begonnen als vrieskast, maar ik heb hem omgebouwd naar een klimaatkast. Er ligt 2 x 65 W verwarmingsfolie in, die op een RVS plaat gemonteerd zijn voor een goede warmte afgifte. De binnenverlichting en de verlichting boven zijn apart in- en uitschakelbaar. Met een andere knop is de complete klimaatkast uit te zetten.

Er zijn 2 STC-1000s ingebouwd. De linker verzorgt het verwarmen en het koelen, de rechter verzorgt het inschakelen van de ventilator als de compressor boven de 30 graden komt. Energiezuinig dus, gaat alleen aan als het nodig is. Bovenin de klimaatkast zit een ventilator, die gaat aan als de deur dicht is.

Buitenmaten: hxbxd = 200x67x70. Binnenmaten zijn 130x53x50.

Dus in feite een super-de-luxe klimaatkast, waarvan alles nog goed werkt. Ik denk dat €150 een redelijke prijs is, ik kocht de kast ooit voor €250. Vanwege de grootte moet je hem wel met een busje of aanhangwagen komen halen.

Mocht je op zoek zijn naar een bijpassend gistvat, bekijk dan mijn andere advertentie (100 L Polsinelli gistvat).

IMG_5561.jpgIMG_5562.jpgIMG_5563.jpgIMG_5564.jpg   

Firematch

Hoi Emile,

Ik heb interesse, bied 150 euro en kan hem dit weekend ophalen.

Christiaan

Emile

Er is best wel wat belangstelling voor de klimaatkast en voor de gistvaten. De klimaatkast staat even op gereserveerd en de gistvaten ook. Iedereen bedankt voor de reacties!

Vergelijkbare Topics (2)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.