Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Complete brouwset met Klarstein automaat, Speidel vaten etc

Gestart door Rbn, 05-03-2022 15:50 u

Vorige topic - Volgende topic

Rbn

Te koop aangeboden: complete bierbrouwinstallatie met brouwketel, vergistingsvaten en allerlei benodigdheden om thuis bier te brouwen.

Zie mijn marktplaats advertentie hier (klik)

Wat zit er allemaal bij:

• Brouwautomaat Klarstein Brauheld 35l (met ingebouwde regeleenheid)
  •     Vergistingsvaten van Speidel (60, 30 en 20 liter zodat je dubbele, grote en kleine batches kan vergisten)
  •     Spiraalkoeler inclusief 20m tuinslang
  •     Schrootmolen (walsenmolen)
  •     Losse (vergistings)emmers
  •     Hopspider
  •     Kroonkurkapparaat
  •     Fastracks (6 stuks + opvangbak)
  •     Lege blauwe flesjes (+- 3 kratten)
  •     Inkbird met WiFI inclusief warmtelint
  •     Eventueel oude koelkast van Siemens (160 cm hoog) die als vergistingskast kan dienen
  •     Heel veel los spul om het brouwproces te monitoren, giststarters te maken etc. - onder andere een refractometer, hydrometer, vulpijpjes, nylon slangen, warmte/magneetroerplaat, laboratoriumglaswerk (erlenmeyers, maatcilinders), miniweegschaal, kroonkurken

Kortom, alles wat je nodig hebt voor je eigen thuisbrouwerij. De totale nieuwwaarde ligt ruim boven de 1250,- en de spullen zijn in de loop van de afgelopen twee jaar aangeschaft.
Rede van verkoop is tijdsgebrek. En je gaat er teveel door drinken...

Bieden vanaf 500,- en de eerste die 750,- biedt krijgt ook alle resterende ingredienten (+- 20 kilo mout, +- 500 gram hop, brouwzouten etc) erbij.

BIj vragen contact me gerust!

fortunalars

Fractus

Rbn

Klopt alles is nog aanwezig.

Uiteraard kan bieden hier ook, al is het via Marktplaats voor mij overzichtelijker

Rbn

Vergelijkbare Topics (7)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.