Alpe du Blond Een kijkje achter de schermen bij brouwerij De Gieterij

Gestart door Benskiej, 15-03-2016 14:18 u

Vorige topic - Volgende topic

Benskiej

Brouwen voor het goede doel:

Wat een leuke samenwerking een nieuwe opstartende brouwerij en een goed doel. Het idee was zo geboren nu de uitwerking nog. Mij leek het leuk om een batch bier te gaan verkopen. Dit alles voor de stichting waar wij als team Alpe du best op 2 juni een gigantische prestatie gaan neerzetten, door zo vaak mogelijk de alp d'Huez op te fietsen of te lopen. Dit doen wij als team voor Alp d`Huzes dit is een stichting die geld ophaalt voor onderzoek naar kanker. Voor meer informatie wijs ik u graag door naar www.opgevenisgeenoptie.nl en als u geïnteresseerd bent in mijn persoonlijke reden om deel te nemen aan dit evenement of mij te sponsoren dan kunt u kijken op: http://deelnemers.opgevenisgeenoptie.nl/bensmulders
Na overleg met Peter en Frans van brouwerij de gieterij te Aarle-Rixtel afgesproken om bij hun een batch bier te mogen brouwen. Zij vonden dit een geweldige actie en wilde hun steentje wel bijdragen. Toen het recept gemaakt en zij we dit gaan brouwen. Het is een mooi blond bier geworden met de naam
Alpe Du blond in dit blond bier zult u veel Citrus terugvinden door de heerlijke Citra-hop ook zullen er fantastische moutsmaken zijn die voortkomen uit de speciale aromamouten! Het bevat 7.2 % alcohol, en een heerlijk bier voor na een mooie fiets of wandeltocht.

Hieronder een sfeerimpressie van de brouwdag:

DanielK

Hallo,

Top dat jullie meedoen aan Alpe d'HuZes. Ik heb zelf 3 keer mee gedaan tot nu toe. En dit jaar ga ik mee als vrijwilliger. En mijn vader gaat lopen. Ik zat ook met het idee oom hier een biertje voor te brouwen. Leuk om te zien dat jullie het ook echt in uitvoering brengen. Kan het bier ergens besteld worden?

Groeten Daniel

Fermon

Geweldig initiatief! Om zo bij te dragen aan het fonds om die rot @#!*  ziekte proberen de wereld uit te helpen.

Waar kan het bier uiteindelijk besteld/gekocht worden?

Franske

NiekBBQ

Top actie! Kan ik dit bier binnenkort hier (Mariahout) in de buurt verkrijgen?

Vergelijkbare Topics (7)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.