Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Wat is dit voor zakje?

Gestart door Eelke, 15-03-2016 13:16 u

Vorige topic - Volgende topic

Eelke

Vanmiddag eindelijk mijn bestelling bij Van der Kooy binnen gekregen. Ze hebben het blijkbaar enorm druk door alle extra bestellingen door het hop tekort, dus wil ik ze liever niet nog eens storen door te bellen...

Nu zat het gist netjes verpakt in bubbeltjes plastic, en de verpakking is nog gewoon plat. Er zat echter wel dit zakje bij in. Wat is dit? Lijkt me niets iets tegen vocht of zo wat je wel eens ziet.

RienP

Ziet eruit als een coolpack. Om de gist tijdens de reis per post koel te houden.

Albertus

Het is een coolpack. Ze gaan kennelijk makkelijk kapot want ik had er twee dagen geleden ook een kapot bij een zending van Van der Kooy, terwijl de zaak toch goed verpakt was.
Er zit een soort gel in, volgens een fabrikant van dit soort packs "zijn onze gel packs gevuld met een polymeer gel op non toxic basis".

Bert

Eelke

Ahh oke, klinkt erg logisch! Wel vieze prut overal op, ze zouden er beter nog een extra zakje om kunnen doen dan.

Etn82

Citaat van: Albertus op 15-03-2016  14:43 uZe gaan kennelijk makkelijk kapot want ik had er twee dagen geleden ook een kapot bij een zending van vd Kooy, terwijl de zaak toch goed verpakt was.

Bij mij was die ook al geknapt inderdaad.

Johannesdeloper

Bij mij was het een tijdje geleden ook kapot. Zou het kunnen dat ze geopend verstuurd worden en dat na openen de benodigde koeling vrijkomt?

Eelke

Ik ga er straks toch maar eens een mailtje aan wagen want nu word ik wel nieuwsgierig :)

JanWillem

Is om te koelen. Bij mij eigenlijk altijd netjes heel gebleven op de post.

Vergelijkbare Topics (7)

45308

Reacties: 11
Gelezen: 1142

17065

Reacties: 4
Gelezen: 2082

27329

Reacties: 11
Gelezen: 6535

36108

Reacties: 2
Gelezen: 1474

34901

Reacties: 8
Gelezen: 2545

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.