Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Mad Dragon IPA

Gestart door dutch food geek, 13-08-2014 12:44 u

Vorige topic - Volgende topic

Jacques

Citaat van: dutch food geek op 08-10-2014  15:32 uversie 5.3.2.0
Ik zie nu dat mij zelfs het hele forum overstuur gaat :S

Het probleem lijkt weer opgelost te zijn. Heb je je bericht aangepast?

dutch food geek

Citaat van: Jacques op 08-10-2014  21:54 uHet probleem lijkt weer opgelost te zijn. Heb je je bericht aangepast?

Nope... niets gedaan... ik ben onschuldig ;)

Eric v B

Citaat van: Jacques op 07-10-2014  22:04 uWelke versie van BrouwHulp gebruik je? De laatste tijd zie ik dat bij de opmaak wat mis gaat maar ik kan niet de vinger op leggen waar dat in zit.
In het verleden hebben we dat eerder gehad en toen heeft Adrie de code voor de forum export aangepast.
Ik heb de laatste versie van BrouwHulp en bij mij gaat het tabelletje gist altijd mis. Die moet ik altijd handmatig aanpassen.

Eric v B

Hier http://www.hobbybrouwen.nl/forum/index.php/topic,24815.msg379799.html#msg379799 gaat ging het ook niet helemaal goed. Na opnieuw het bericht openen stond de BrouwHulp uitdraai weer wel goed. Vreemd...

RobinB

Hier gaat het ook niet goed wanneer je het topic voor de tweede keer opent. Erg vervelend, forum update?

Jacques

Citaat van: Eric v B op 09-10-2014  12:26 uIk heb de laatste versie van BrouwHulp en bij mij gaat het tabelletje gist altijd mis. Die moet ik altijd handmatig aanpassen.

Op welke wijze pas jij het tabelletje aan?

Het lijkt er op dat er code ontbreekt maar ik zie niet waar dit het geval is.

Eric v B

De HTML code van de gisttabel staat niet in de goede volgorde en er staat tekst van de hoptabel in de gisttabel en hierdoor krijg je onderstaande resultaat.

BrouwHulp Recept uitdraai

Gist
starter[/data][/row]
HoeveelheidNaamType
[row]6,0 gChinookbellen12,0%1 min.2,3 IBU
Belle Saison ()bovengist

Wat knippen en plakken. Het is misschien niet zoals het bedoeld is maar het ziet er beter uit dan wat er momenteel uit BrouwHulp komt.
Gist
[row]
HoeveelheidNaamType11,0 gBelle Saisonstarter

Jacques

Ik zal het met Adrie opnemen. Zo te merken is er iets mis met de export uit BrouwHulp.

dutch food geek

Deze gebrouwen op 07-09 en hij moet nog de fles op. Had problemen om hem helder te krijgen.
Zou ik nog genoeg gist in suspensie hebben voor de hergisting op de fles? Of moet ik bottelgist toevoegen?

Wat denken jullie?

Ik wil hem sowieso ook wel behoorlijk tijd geven op de fles, naar mijn idee zou het wel goed moeten komen...

Adrie

Citaat van: Eric v B op 09-10-2014  23:11 uDe HTML code van de gisttabel staat niet in de goede volgorde en er staat tekst van de hoptabel in de gisttabel en hierdoor krijg je onderstaande resultaat.

BrouwHulp Recept uitdraai

Gist
starter[/data][/row]
HoeveelheidNaamType
[row]6,0 gChinookbellen12,0%1 min.2,3 IBU
Belle Saison ()bovengist

Wat knippen en plakken. Het is misschien niet zoals het bedoeld is maar het ziet er beter uit dan wat er momenteel uit BrouwHulp komt.
Gist
[row]
HoeveelheidNaamType11,0 gBelle Saisonstarter

Deze fout treedt op als in het tabblad Vergisting Starter gemaakt is aangevinkt, terwijl het volume van de starter 0 is. Wordt in de volgende versie gecorrigeerd.

Jacques

Citaat van: Adrie op 16-10-2014  15:00 uDeze fout treedt op als in het tabblad Vergisting Starter gemaakt is aangevinkt, terwijl het volume van de starter 0 is. Wordt in de volgende versie gecorrigeerd.

Fijn, dank je wel Adrie.

dutch food geek

Citaat van: dutch food geek op 16-10-2014  14:53 uDeze gebrouwen op 07-09 en hij moet nog de fles op. Had problemen om hem helder te krijgen.
Zou ik nog genoeg gist in suspensie hebben voor de hergisting op de fles? Of moet ik bottelgist toevoegen?

Wat denken jullie?

Ik wil hem sowieso ook wel behoorlijk tijd geven op de fles, naar mijn idee zou het wel goed moeten komen...

Helemaal niemand? :(

Zedd

Ik zou me er niet te druk over maken. Theoretisch is 1 levende cel per fles voldoende...
Zorg voor voldoende voeding en dan gaat het wel goed.

Vergelijkbare Topics (7)

40842

Gestart door Jaakke

Reacties: 20
Gelezen: 2647

32162

Gestart door sunlight

Reacties: 10
Gelezen: 2810

23913

Gestart door Brouwter

Reacties: 20
Gelezen: 7797

4763

Gestart door Gerb

Reacties: 14
Gelezen: 3792

42736

Reacties: 18
Gelezen: 1488

34649

Reacties: 9
Gelezen: 3689

27466

Gestart door RienP

Reacties: 4
Gelezen: 4106

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.