Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Huurbrouwer gezocht

Gestart door NelisM, 26-05-2014 11:01 u

Vorige topic - Volgende topic

NelisM

Goedemorgen medebrouwers, 

Omdat de hobby enigszins uit de hand begint te lopen ben ik op zoek naar een huurbrouwer die ook kan bottelen en labelen. Ik ben zelf al aan het telefoneren en mailen geslagen, maar de wachtrijen zijn lang en en ik er ben nog niet in geslaagd een geschikte partij te vinden. Wat ik zoek in de brouwerij: 

- bij voorkeur in Nederland 
- eigen accijnsplaats 
- minimaal ongeveer 400 liter maximaal ongeveer 2000 
- bottel en label mogelijkheid 

Wie kan mij aan een contact helpen? 

Groet, 

Nelis 

Maartennijhof

Othmarbier.nl daar gaan wij binnenkort ook aan de slag.

nembrionic

Citaat van: NelisM op 26-05-2014  11:01 uGoedemorgen medebrouwers,

Omdat de hobby enigszins uit de hand begint te lopen ben ik op zoek naar een huurbrouwer die ook kan bottelen en labelen. Ik ben zelf al aan het telefoneren en mailen geslagen, maar de wachtrijen zijn lang en en ik er ben nog niet in geslaagd een geschikte partij te vinden. Wat ik zoek in de brouwerij:

- bij voorkeur in Nederland
- eigen accijnsplaats
- minimaal ongeveer 400 liter maximaal ongeveer 2000
- bottel en label mogelijkheid

Wie kan mij aan een contact helpen?

Groet,

Nelis

Hoi Nelis,

Neem even contact op met Jan-Willem Fukkink van het KBC (http://www.kleinbrouwerijcollectief.nl/ ).
Je kunt hem mailen op één van de volgende adressen:

jw@leidschbier.nl
secretaris@kleinbrouwerijcollectief.nl

Het KBC heeft nu een zo'n 105 leden en daar zit een lijstje huurbrouwerijen bij die je kunt benaderen. Hij kan je de lijst en contactgegevens leveren.

MO

Succes maar het zal niet makkelijk. Met bijna meer huurder dan brouwers met installatie en flink groeiende vraag is er nauwelijks capaciteit meer in Nederland. Het schijnt dat Jopen van alles aan het bouwen is.....

Oscar

Tsja je kunt het proberen.....maar ze zitten aardig vol.... :)

Oscar

Citaat van: Maartennijhof op 26-05-2014  11:44 uOthmarbier.nl daar gaan wij binnenkort ook aan de slag.

Brouwdatum al bekend ?  :)

Maartennijhof

Volgende week hebben we een afspraak. Even zien hoe dat verloopt

Oscar

Citaat van: Maartennijhof op 26-05-2014  20:00 uVolgende week hebben we een afspraak. Even zien hoe dat verloopt

aha onderhandelen.....been there...done that... ;)  Succes !!!  :brouwen: 

Zaterdag in Raalte alvast oefenen ?  :brouwen: (HAB Jubileum bier) 

Maartennijhof

Had er graag bij willen zijn. Is het kijken kijken niet aankomen of ook echt aan de slag ?

Oscar

Citaat van: Maartennijhof op 26-05-2014  20:16 uIs het kijken kijken niet aankomen of ook echt aan de slag ?

Echt aan de slag als het aan mij ligt! Brouwen dus!

NelisM

Heren, hartelijk dank voor de tips! Hier heb ik wat aan.

@Mo: Het vermoeden van ondercapaciteit had ik al. Misschien toch maar overwegen om zelf te investeren in groot materieel  :).

Erick

Klein Duimpje in Hillegom heeft nog wel plek.

NelisM

Citaat van: nembrionic op 26-05-2014  15:58 uHoi Nelis,

Neem even contact op met Jan-Willem Fukkink van het KBC (http://www.kleinbrouwerijcollectief.nl/ ).
Je kunt hem mailen op één van de volgende adressen:

jw@leidschbier.nl
secretaris@kleinbrouwerijcollectief.nl

Het KBC heeft nu een zo'n 105 leden en daar zit een lijstje huurbrouwerijen bij die je kunt benaderen. Hij kan je de lijst en contactgegevens leveren.

Hallo Nebrionic,

Bedankt voor de tip. Ik heb ondertussen contact gehad met Jan-Willem en ik ben uitstekend door hem verder geholpen. Ik kan weer verder met de zoektocht!

Vergelijkbare Topics (7)

24679

Reacties: 9
Gelezen: 3856

5320

Reacties: 8
Gelezen: 3623

25961

Reacties: 11
Gelezen: 4272

9555

Reacties: 6
Gelezen: 2579

45056

Reacties: 11
Gelezen: 1871

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.