Gratis workshop: Van hobbybrouwer naar professionele brouwerij

Gestart door bierinjisp, 19-05-2014 11:44 u

Vorige topic - Volgende topic

bierinjisp

In de week van het Nederlandse bier geeft QBier.nl een gratis workshop Van hobbybrouwer naar professionele Brouwerij.

In de workshop worden tal van punten behandeld waar u als startende (huur) brouwer mee rekening dient te houden!

Wanneer: zaterdag 24 mei 2014 Aanvang 14.30 uur
Meer info: www.QBier.nl
info@qbier.nl

Geef je nu op! Het aantal plaatsen is beperkt.

Bezoek tevens Bierbrouwerij de Bierderie. Speciaal voor de week van het Nederlandse Bier worden er Sproutails gemaakt!

tjleet

Je weet toch dat "heel" hobbybrouwend Nederland dan in het zuiden te vinden is? Toch?

Oscar

Citaat van: tjleet op 19-05-2014  13:45 uJe weet toch dat "heel" hobbybrouwend Nederland dan in het zuiden te vinden is? Toch?

Dat is wel heel idealistisch gedacht...... :)

dennisbier

bierinjisp

Citaat van: tjleet op 19-05-2014  13:45 uJe weet toch dat "heel" hobbybrouwend Nederland dan in het zuiden te vinden is? Toch?

Speciaal voor iedereen die niet naar de presentatie kan komen wil ik de workshop best nog een keer organiseren.
Iedereen die hier interesse in heeft kan mij zijn email adres sturen en dan hou ik je op de hoogte.

Er is voor de 24ste gekozen omdat dit aansluit op de week van het Nederlandse Bier en de bijbehorende open brouwerij dagen.
Gelukkig zijn er al wat aanmeldingen. Dus niet iedereen is in het zuiden. (Er zijn nog wel enkele plekken beschikbaar)

Vergelijkbare Topics (7)

25741

Reacties: 13
Gelezen: 4344

32476

Reacties: 7
Gelezen: 2893

2424

Gestart door braumeister

Reacties: 44
Gelezen: 25960

31029

Reacties: 17
Gelezen: 5238

1775

Gestart door hennie

Reacties: 7
Gelezen: 4443

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.