Alternatieven voor De Proefbrouwerij in Lochristi (B)

Gestart door spierdijkr, 13-09-2013 12:38 u

Vorige topic - Volgende topic

Oscar

Citaat van: Jacques op 17-09-2013  21:02 uvhm? ??? Geen idee wat je met deze afkorting bedoelt.

Kom op Jacques. De Vlamingen hebben tegenwoordig ook een goed en leuk forum opgezet. Heel af en toe naar je buren kijken kan ook geen kwaad (en daar hoef je dan echt geen hele avonden aan te besteden). En dan had je geweten wat deze afkorting had betekend. Even iets verder kijken dan je neus lang is. ;)

Ronald_

Ik ben er zelfs een keer geweest! Was een hele leuke dag die VHM.. Met presentaties van T-control bijvoorbeeld door in internationale spreker :)

Om weer on-topic te komen - ze hebben bij de VHM een Tombola (loterij) en we gingen weg met zakken mout en hop - alles gesponsord door Castle malting als ik het mij goed herriner..

Eenmaal thuis hebben we besloten om álle ingredienten die we hadden gewonnen tot één brouwsel te verwerken... Dat is uiteindelijk de basis geworden van het recept van 'Broeders' een bier wat we nu zelf op grote schaal brouwen bij de Leckere. Een machine plakt de etiketten erop ;)

:degroeten:

Jacques

Citaat van: Oscar op 18-09-2013  00:04 uKom op Jacques. De Vlamingen hebben tegenwoordig ook een goed en leuk forum opgezet. Heel af en toe naar je buren kijken kan ook geen kwaad (en daar hoef je dan echt geen hele avonden aan te besteden). En dan had je geweten wat deze afkorting had betekend. Even iets verder kijken dan je neus lang is. ;)

Niet iedereen doet dat. Het beheren van dit forum kost mij heel veel tijd. Daarboven op een drukke baan en ook nog een gezinsleven maakt dat er niet veel tijd over blijft.

Mijn punt is dat je geen afkortingen hoort te gebruiken die niet algemeen gebruikt worden. Ook iemand die nog niet zo lang bezig is hoort te weten wat bedoeld wordt.

Vergelijkbare Topics (7)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.