Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Indeling

Gestart door John, 28-12-2012 21:23 u

Vorige topic - Volgende topic

John

Zie vandaag enkele keren dat de indeling niet klopt in de meest recente topics. Gaat er iets mis bij mij? Of is het forum in de war?

William

Citaat van: John op 28-12-2012  21:23 uZie vandaag enkele keren dat de indeling niet klopt in de meest recente topics. Gaat er iets mis bij mij? Of is het forum in de war?

Ik had gisteren ook iets raars. Bij een topic waarin ik een BrouwVisie recept had ingekopieerd werd de achtergrondkleur van het hele topic wit (dus niet dat oranje / geel / beige wat we nu hebben). Nadat ik het bericht had gemodificeerd en opnieuw opgeslagen was het weg.

Jacques

Citaat van: John op 28-12-2012  21:23 uZie vandaag enkele keren dat de indeling niet klopt in de meest recente topics. Gaat er iets mis bij mij? Of is het forum in de war?

Niet aan de hand. Dit is een gevolg van mijn actie om het board Rebie te voorzien van de recepten van het ONK 2012 en het OBBK 2012.
De data van de recepten wijzigen niet door mijn actie vandaar.

Deze avond en misschien morgen ga ik daar nog even mee verder. Het is eerlijk gezegd een redelijke klus waarbij ik moet oppassen geen RSI klachten te krijgen.

Jacques

Citaat van: William op 28-12-2012  21:43 uIk had gisteren ook iets raars. Bij een topic waarin ik een BrouwVisie recept had ingekopieerd werd de achtergrondkleur van het hele topic wit (dus niet dat oranje / geel / beige wat we nu hebben). Nadat ik het bericht had gemodificeerd en opnieuw opgeslagen was het weg.

Dat is het gevolg van het missen van een afsluitcode. Door de wijziging van het bericht heb je waarschijnlijk de afsluitcode weer toegevoegd.
In een dergelijke situatie zie je een gedeelte van het recept helemaal onderin de betreffende pagina.
Het komt vaker voor en dan is het een redelijke klus om te ontdekken welke afsluitcode ontbreekt.

Vergelijkbare Topics (1)

5203

Reacties: 13
Gelezen: 5427

24-11-2006 19:18 u
door oranjeboombiertje

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.