Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Waar "blanco" bierglazen kopen?

Gestart door Segal, 10-07-2011 21:39 u

Vorige topic - Volgende topic

Segal

Beste Allen,

Na het ontwerpen van een eigen logo, wordt het tijd voor een eigen brouwerijglas!

Echter, ben ik nog op zoek naar mooie "blanco" glazen waar ik mijn afbeelding op kan laten zetten, alleen dat valt nog niet mee! Ik ben al verschillende kookwinkels, horecazaken en zelfs bierenspeciaalzaak binnen gegaan, maar zonder succes. Ofwel het zijn mooie en fijne glazen, met al een merk erop, of het zijn zonder opdruk, maar dan weer erg saai/lelijk/massaproductie (en voornamelijk pullen).

Weet iemand een goed adres voor mooie "blanco" bierglazen?

Johannes

Ik heb bij de Trinkgut een stel blanco glazen gekocht. Van het soort waar je vaak bokbier in krijgt geschonken.

Jacques

Kijk eens bij de Xenos. Daar hebben ze veel grote blanco glazen.

MO

Robinj

Zijn er ook ergens blanco bierpullen te koop die je niet per 50 of meer moet inkopen?

MM

Citaat van: MO op 10-07-2011  22:15 uIkea heeft ook wel aardige glazen.

http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=glazen&pageNumber=2

Cool ze hebben daar glazen voor mede. :)

erikgroothuis

Citaat van: MM op 13-07-2011  21:22 uCool ze hebben daar glazen voor mede. :)

U spreekt Zwöds? ;D :proost:

marten

Leuk idee!

Ik heb als kado bij mijn promotie van mijn vrouw een set glazen gekregen. De glazen zijn officieel "wijnglazen", maar een biertje past er goed in (euroflesje). Ze heeft ze bij de Blokker gekocht.

Het logo is erin gezandstraald bij een atelier voor glastoepassingen, hier in Groningen. Zoiets hebben ze vast in andere plaatsen ook wel.

Voorbeeld?

Succes!

jtdaling

Citaat van: marten op 14-07-2011  08:16 uLeuk idee!

Ik heb als kado bij mijn promotie van mijn vrouw een set glazen gekregen. De glazen zijn officieel "wijnglazen", maar een biertje past er goed in (euroflesje). Ze heeft ze bij de Blokker gekocht.

Het logo is erin gezandstraald bij een atelier voor glastoepassingen, hier in Groningen. Zoiets hebben ze vast in andere plaatsen ook wel.

Voorbeeld?

Succes!

Promotie van je vrouw? Ben je op haar uitgekeken dan??  :D :D

MM

Citaat van: erikgroothuis op 13-07-2011  21:53 uU spreekt Zwöds? ;D :proost:

Alleen de belangrijke woorden. :P ;D

Vergelijkbare Topics (7)

242

Reacties: 37
Gelezen: 16036

36758

Reacties: 47
Gelezen: 7349

33172

Reacties: 9
Gelezen: 3521

30173

Reacties: 4
Gelezen: 1649

26259

Reacties: 17
Gelezen: 5937

11029

Reacties: 10
Gelezen: 3916

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.