Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Wat moet ik drinken vanavond?

Gestart door JWVG, 30-05-2008 18:11 u

Vorige topic - Volgende topic

JWVG

In een grijs verleden had ik op dit forum trouwens zo'n beetje de Wesley rol, met wilde verhalen over bieren met heel veel hop van de andere kant van de plas  ;). Inmiddels ben ik aan alle kanten gepasseerd als het om hop gaat. Sprak opa.....

:degroeten: JW.

korek

Citaat van: JWVG op 31-05-2008  22:03 uIn een grijs verleden had ik op dit forum trouwens zo'n beetje de Wesley rol, met wilde verhalen over bieren met heel veel hop van de andere kant van de plas  ;). Inmiddels ben ik aan alle kanten gepasseerd als het om hop gaat. Sprak opa.....

:degroeten: JW.

Van mij mag je die rol zo weer overnemen. Overigens, ik ben ook opa...

Menno

Citaat van: Oranjeboombiertje op 31-05-2008  21:59 uIk hoor maar weinig mensen klagen over mijn bieren ;)

Klopt! Kan ook niet proeven als je niet naar het ONK gaat...  :pan:

Just kiddin'! :degroeten:

oranjeboombiertje

Je mag zo naar Den Bosch komen om een hele krat lekker bier mee te nemen, maar jij komt niet naar het KBC >:D ;D

:degroeten:
Wesley

Menno

Citaat van: Oranjeboombiertje op 01-06-2008  00:32 uJe mag zo naar den bosch komen om een hele krat lekker bier mee te nemen, maar jij komt niet naar het KBC >:D ;D

Nope! Ik heb een taxi kunnen regelen, betekent wel dat de chauffeuse (plus bijrijders) zich ook moeten kunnen vermaken. Dat kratje hou ik tegoed van je! >:D >:D ;D

Binnenkort maar eens een avondje slobberen, als Caspar ook beschikbaar is (en vrouwlief nog niet puft). Zal een heftige avond worden... samenvol

Shoarma erbij...  ::)

oranjeboombiertje

Daar ben ik voor in, ik heb hier zeker 15 kratten bier staan en nog 60 liter op fust. Dus dat ene kratje voor jou mis ik niet eens ;D ;)

Wesley

Menno

Citaat van: Oranjeboombiertje op 01-06-2008  00:44 u15 kratten bier staan en nog 60 liter op fust

Arme student...  >:D ;D

oranjeboombiertje

Tja ik ben zo'n arme student dat ik mijn bier zelf moet maken ipv kopen :D ;D

Wesley

Vergelijkbare Topics (7)

13067

Gestart door EBC

Reacties: 41
Gelezen: 30009

41134

Reacties: 15
Gelezen: 4920

12171

Reacties: 58
Gelezen: 25875

15945

Reacties: 30
Gelezen: 14495

33481

Reacties: 6
Gelezen: 4695

44634

Reacties: 18
Gelezen: 4115

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.