Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Hopstekje voor wat eigen brouwsels

Gestart door 3,14t, 23-03-2021 13:12 u

Vorige topic - Volgende topic

3,14t

Wie heeft er voor mij, in de buurt van Castricum, een hopstekje om te ruilen voor wat eigen brouwsels.
Groet, Piet

LAM

Ik weet dat Goom hopplantjes verkoopt. Ik heb er twee die het erg goed doen! Scheelt dat je dan gelijk een levende gezonde plant hebt in plaats van een fragiel stekje en je dus gelijk vol kunt oogsten aan het einde van de zomer. Je krijgt er ook nog eens een goede dosis advies bij! Hij woont in de regio Gouda, misschien dat dat een beetje uit de richting ligt maar het is de reis waard!
Groetjes LAM

Wolter

Hier in Hoorn heb ik straks vast wel een stek.. vraag er niets voor dus dat scheelt al weer.

3,14t

Hallo Wolter, klinkt goed.  Hoorn is wat dichterbij dan Gouda (dank voor de reactie LAM).
Weet je ook wat voor hop het is?
Wanneer en waar in Hoorn kunnen we afspreken?
Groet, Piet

Wolter

Citaat van: 3,14t op 24-03-2021  08:40 uHallo Wolter, klinkt goed.  Hoorn is wat dichterbij dan Gouda (dank voor de reactie LAM).
Weet je ook wat voor hop het is?
Wanneer en waar in Hoorn kunnen we afspreken?
Groet, Piet

Ik heb Tettnanger, fuggle, Cascade en Challenger.
De planten zijn de grond net een beetje uit dus voor ik evt stekken heb duurt nog een paar weken. Stuur maar ff een pb dan kunnen we wat afspreken.

Vergelijkbare Topics (7)

24372

Reacties: 30
Gelezen: 11586

336

Reacties: 14
Gelezen: 15210

37279

Reacties: 20
Gelezen: 3663

17485

Reacties: 25
Gelezen: 14325

30895

Reacties: 30
Gelezen: 12936

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.