Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Ervaring met deze schrootmolen?

Gestart door Robinvanb, 03-08-2017 12:09 u

Vorige topic - Volgende topic

joenedu

Ik heb ook zoiets, maar dan gewoon uit Nederland. Bevalt prima!

lier

Robinvanb

CeesM

Deze molen schroot de mout. Die molens met platen malen de mout, dus ook de kaf wat eigenlijk heel moet blijven.
Inderdaad zijn ze in Nederland ook te koop en deze maand nog in de aanbieding voor €69,-- incl BTW. Ik weet niet of ik hier een link mag plaatsen van de leverancier, anders moet je me een PM/PB sturen voor de informatie.

Barreltje

marnox

Ik heb hier ook een weekje geleden naar gekeken, maar heb (gelukkig) de user-reviews onder het product gelezen.

CiteerBad quality. definitely not same as picture. no screw and nut. Greasy product

CiteerGenuine nightmare!! this is unbearable! i regret that shipping, bad quality!

CiteerI made a mistake. I have not read the customer reviews. The delivered goods do not meet documentation. War should be stainless steel, however, they are of black steel. The fatty oils. I am disappointed.

Met andere woorden: dit is "te mooi om waar te zijn voor die prijs".
Als je een walsenmolen zoekt zou ik voor de veilig optie van Brouwland/-markt gaan.

Robinvanb

Ik heb uiteindelijk ook gekozen voor de Nederlandse aanbieder. Deze netjes ontvangen en was simpel in elkaar te zetten. Binnenkort voor het eerst proberen, het ziet er in ieder geval solide uit

Vergelijkbare Topics (7)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.