Hulp gevraagd bij project over hobbybrouwen voor de TU Delft

Gestart door coosjegips, 12-02-2016 15:36 u

Vorige topic - Volgende topic

coosjegips

UPDATE: Inmiddels zijn de reacties verwerkt in een mooi overzicht (staat ergens in de reacties)
Heel erg bedankt voor jullie antwoorden!!

Beste brouwers,

Wij zijn een groep van 4 studenten Industrieel Ontwerpen aan de Technische Universiteit Delft, die een project doen over hobbybrouwen.
Wij vroegen ons daarom af of er brouwers zijn die voor onderstaande enquete zouden willen invullen.

https://docs.google.com/forms/d/1rkInWUKpYjIvC-0F7YstqCiICnWBKgAdef4lfx-fMB8/viewform

Ook zijn wij op zoek naar brouwers in de omgeving van Delft en Rotterdam die het leuk zouden vinden om een keer met ons over het zelf brouwen van bier te praten. Wij zijn namelijk erg benieuwd naar alle ervaringen, up's en down's en al het andere dat komt kijken bij het hobbybrouwen!

Alvast bedankt voor de hulp!

Groetjes

DanielK

Ik heb de enquete zojuist ingevuld. Ik hoop dat jullie er iets mee kunnen. Succes met het project.

Groeten Daniel

Serge VL

Ingevuld  :proost2:,
Hopelijk delen jullie ook de resultaten, zodoende dat wij ook wijzer worden uit deze verzamelde gegevens.

Sander van Dijk

ThomasM

Als ik jullie was zou ik de invoervelden zo makkelijk morgelijk maken als je er statistisch nog iets mee wil doen. Op deze manier lopen de antwoorden erg uiteen en kunnen ze moeilijker 1 op 1 met elkaar vergeleken worden.
Ingevuld overigens.

coosjegips

Citaat van: Serge VL op 12-02-2016  16:02 uIngevuld  :proost2:,
Hopelijk delen jullie ook de resultaten, zodoende dat wij ook wijzer worden uit deze verzamelde gegevens.
--> gaan we zeker doen! dankjewel!

Citaat van: ThomasM op 12-02-2016  16:22 uAls ik jullie was zou ik de invoervelden zo makkelijk morgelijk maken als je er statistisch nog iets mee wil doen. Op deze manier lopen de antwoorden erg uiteen en kunnen ze moeilijker 1 op 1 met elkaar vergeleken worden.
Ingevuld overigens.

Bedankt voor de tip, gaan we naar kijken. Deze enquete is nu wel meer om te kijken waar we op gaan focussen met ons ontwerp dus statistieken zijn niet erg nodig ;)

Bedankt voor het invullen allemaal!

knookia

Heb het zojuist ingevuld. Succes met het project!

Klepper

Lincolnm3

Mouwe Stream

DenMaarten

Peterrr

arjanb

Ingevuld, veel succes ermee en ik ben ook nieuwsgierig naar de resultaten.

Tjardo

Thomas.

Ingevuld! Succes ermee jongens en hopelijk zien we nog een mooie toepassing of product van jullie hand  :)

Veeckmans

Kleine_Schriek

Ook ingevuld. Vooral praten met brouwers, want aan de enquete te zien weten jullie nog niet precies wat jullie willen.

coosjegips

Heel erg veel dank voor iedereen die tot nu toe de vragenlijst al heeft ingevuld, we hebben al veel reacties!

En we gaan zeker laten weten wat de uitkomsten zijn en wat we uiteindelijk (over 8 weken) als product hebben bedacht

Gerb

Ik werk zelf  in de buurt van TU Delft en heb een jaar of 16 ervaring met bierbrouwen. Als jullie interesse hebben, wil ik best eens een keer langskomen om over bier te praten. En te proeven natuurlijk.

njitsver

Ingevuld. Hopelijk delen jullie ook jullie bevindingen... :)

coosjegips

Lieve mensen,

We hebben de resultaten van de enquête in een mooi overzicht gezet voor ons verslag en het leek ons een goed idee om dit ook met jullie te delen :)

Groetjes

Fermon

Citaat van: coosjegips op 26-02-2016  18:42 uLieve mensen,

We hebben de resultaten van de enquête in een mooi overzicht gezet voor ons verslag en het leek ons een goed idee om dit ook met jullie te delen :)

Groetjes

Oh oke, interessant!

De enquete net ingevuld... hopelijk kunnen jullie er nog wat mee. Succes!

Veeckmans

Dat is inderdaad een mooi overzicht! Leuk gedaan, proficiat :brouwen:

Jacques

Een leuk grafische weergave van de resultaten. Daar heeft redelijk veel tijd in gezeten vermoed ik.

Vergelijkbare Topics (7)

36891

Reacties: 34
Gelezen: 6088

1379

Gestart door michielstevens

Reacties: 5
Gelezen: 4597

18261

Reacties: 2
Gelezen: 2796

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.