Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Geperforeerde plaat voor filter

Gestart door Biertje1985, 03-01-2016 14:31 u

Vorige topic - Volgende topic

Biertje1985

Ik ben op zoek naar goede stevige geperforeerde RVS plaat min 2mm dik, met gaatjes waar mout niet doorheen gaat.
Ik kan daar nog niet voor slagen. weet iemand waar ik dat goed kan kopen? Zijn er eventueel nog suggesties.

Ik ben een brouwinstallatie aan het maken welke lijkt op de speidel.

RayVelcoro

Ik kwam bij de oud-ijzer handel in de buurt onderstaande plaat tegen bij het RVS. was mooi schoon. En betaalde er de rvs-prijs voor. Misschien zou je daar met een beetje geluk kunnen slagen.

sunlight

Biertje1985

Citaat van: RayVelcoro op 03-01-2016  15:07 uIk kwam bij de oud-ijzer handel in de buurt onderstaande plaat tegen bij het RVS. was mooi schoon. En betaalde er de rvs-prijs voor. Misschien zou je daar met een beetje geluk kunnen slagen.

Netjes, maw er is niet een specifieke handelaar.

RayVelcoro

Ik denk dat je opzoek moet gaan naar een metaalgroothandel die toevallig een reststukje heeft liggen en er geen probleem mee heeft om het aan een passant te verkopen.

Mocht je een beetje (Rand)stedelijk wonen zou ik toch echt ff een paar oud-ijzer handelaren bij langs lopen. 't zal je verbazen wat je daar zoal vind bij de rvs- en koperafdeling. 

rajd

Ik heb wel eens gelezen dat de Chinese aanbieders (AliExpress e.d.) bereid zijn maatwerk te leveren. Wellicht de moeite van het informeren waard?

Biertje1985

Ik woon Randstedelijk, (Rotterdam) ik zal eens geen kijken, bedankt voor de tip. eventueel even langs een metaal werkplaats of zo.

En Aliexpress ga ik ook even zoeken bedankt voor de tip.

Gerald

Neem even contact op met Anton hier op het forum. Die heeft waarschijnlijk nog wel wat liggen. ;)

Er zijn er hier genoeg die al filterplaten van hem hebben. ;D

goom

Als je facebook hebt... kijk eens bij Cock Korrel

Vergelijkbare Topics (7)

40489

Reacties: 25
Gelezen: 4394

17857

Reacties: 15
Gelezen: 7481

31389

Reacties: 14
Gelezen: 3850

43872

Reacties: 4
Gelezen: 590

21364

Reacties: 27
Gelezen: 10445

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.