Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

7-11-2015 Bierfestival van PINT in het Heerenhuis Groningen

Gestart door toon van den broek, 05-11-2015 11:41 u

Vorige topic - Volgende topic

toon van den broek

Hallo Biervrienden.

Zaterdag 7 november is het jaarlijkse PINT-bierfestival weer in het Heerenhuis aan de Spilsluizen in Groningen.
Het belooft een heel mooi festival te worden omdat deze keer 10 kleinschalige brouwerijen meedoen uit de drie noordelijke provincies.
Vooral ook voor hobbybrouwers interessant omdat eigenlijk alle brouwerijen voortgekomen zijn uit de hobbysfeer.
Aanwezig: Bax (Leek), Corviri (Glimmen), Craft Brewery Groningen, De Kromme Jat (Groningen), Martinius (Groningen), Grutte Pier (Leeuwarden), Brouwdok (Harlingen), Gulzige Gans (Coevorden), Jonge Beer (Hoogeveen) en deze keer sta ik daar ook weer eens Vandenbroek (Midwolde).
Heb bij me: Bitter, geuzes, vlaamsbruin, en natuurlijk Gronings' eigen bier: de Cluyn.
Hoop weer velen te zien!

Geuzige groet, Toon

Roelof

Hoi Toon.
Ik zal er ook zijn en ik zal zeker een biertje bij je nuttigen.
Ik denk niet dat het de Geuze zal zijn, of je moet heeeel goed kunnen verkopen.  :D

toon van den broek

Ha Roelof,

Ja goed verkopen lukt me meestal wel en anders kan ik altijd nog weggeven.
Het gaat immers om het proeven.

Groet, Toon

Roelof

Homme

Citaat van: toon van den broek op 05-11-2015  11:41 u...Heb bij me: Bitter, geuzes, vlaamsbruin, en natuurlijk Gronings' eigen bier: de Cluyn.
Hoop weer velen te zien!
Geuzige groet, Toon

He Toon,
Heb je deze bieren op fles of ook van het fust?

Ik hoop morgen de tijd te hebben bij je te komen buurten: wij staan er ook met op tap onze Humber en Weyte Bok. Misschien heb ik op fles nog wel wat anders...

Tot morgen,
Jan
http://jongebeer.nl/

toon van den broek

Hallo Jan,

Alleen de bitter heb ik op vat, de rest op fles.

Ja, en er is natuurlijk altijd toch wel een momentje om met elkaar even te praten/ wat te proeven.
We staan er natuurlijk vooral voor de aardigheid...

Tot morgen iedereen, Toon.

MO

Dit is een heel charmant en redelijk rustig/kleinschalig festival. Veel plezier allemaal morgen, zowel standhouders als bezoekers.

klan85

Ik ga zeker, ben erg benieuwd naar de bieren van Toon. Dus ga ze allemaal proeven :D
Ook de bieren van de Gulzige Gans, Jonge Beer en Brouwdok heb ik nog nooit gehad (de andere Groninger brouwers/bieren ken ik allemaal wel).

:biersmile:

http://www.pint.nl/noord/nieuws/bierlijst-7e-noordelijk-speciaalbier-festival-groningen/

Broeder Tuk

Het was druk en warm, de bieren van Toon waren zuur maar lekker en interessant. :)

Roelof

Was weer heel gezellig. Erg lekkere bieren geproefd en ja ook de Geuze van Toon.
Volgens Toon was ie makkelijk drinkbaar, maar ik vond hem toch "licht samentrekkend" Niet mijn bier dus. ;D
Hierbij wil ik PINT en alle brouwers bedanken voor een zeer geslaagde dag. Volgend jaar weer ? :degroeten:

Vergelijkbare Topics (7)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.