Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Nederland streeft België voorbij qua aantal bierbrouwers

Gestart door Bart LJ, 23-06-2015 12:07 u

Vorige topic - Volgende topic

Bart LJ

homoeccentricus

"Nederland streeft België voorbij qua aantal bierbrouwers", ok, maar gaat volledig de mist in op het vlak van behoorlijk taalgebruik.

Wolter

Citaat van: homoeccentricus op 23-06-2015  15:06 u"Nederland streeft België voorbij qua aantal bierbrouwers", ok, maar gaat volledig de mist in op het vlak van behoorlijk taalgebruik.

....en er wordt in Nederland ook steeds meer bier gebrouwen van slechtere kwaliteit. Ben ter verduidelijking zelf Nederlander en echt niet een specifieke Belgisch bieraanhanger. Kom alleen de laatste tijd best wel vaak bieren tegen waarvan ik vind dat ze echt niet commercieel gebrouwen en verkocht hadden moeten worden.

Bart LJ

Namen en rugnummers!

Ik heb dat zelf nog niet echt meegemaakt. Maar er zal met meer koren ook meer kaf zijn...

bert braadslee

Citaat van: Wolter op 23-06-2015  15:42 u....en er wordt in Nederland ook steeds meer bier gebrouwen van slechtere kwaliteit. Ben ter verduidelijking zelf Nederlander en echt niet een specifieke Belgisch bieraanhanger. Kom alleen de laatste tijd best wel vaak bieren tegen waarvan ik vind dat ze echt niet commercieel gebrouwen en verkocht hadden moeten worden.

Zoals Leffe bijvoorbeeld.
 ;D

Shaka

Citaat van: Wolter op 23-06-2015  15:42 u....en er wordt in Nederland ook steeds meer bier gebrouwen van slechtere kwaliteit. Ben ter verduidelijking zelf Nederlander en echt niet een specifieke Belgisch bieraanhanger. Kom alleen de laatste tijd best wel vaak bieren tegen waarvan ik vind dat ze echt niet commercieel gebrouwen en verkocht hadden moeten worden.
Eensch!

Brambo

Citaat van: bert braadslee op 23-06-2015  16:24 uZoals Leffe bijvoorbeeld.
 ;D

Nee Heineken   :degroeten:  ;) ;D 8) :biersmile:

homoeccentricus

En dan zijn er nog domme Belgen die investeren in Nederlandse brouwerijen! Had ik het maar geweten :-(

homoeccentricus

En nu lees ik dat onze Delhaize samengaat met AH :-( Nu wordt de Grolsch ons helemaal in de strot geramd :-(

tdp

Citaat van: homoeccentricus op 24-06-2015  09:05 uEn nu lees ik dat onze Delhaize samengaat met AH :-( Nu wordt de Grolsch ons helemaal in de strot geramd :-(

Niks mis mee! ;)

MO

Helaas deel ik de ervaringen van Wolter. Erg jammer dat de speciaalbierhype ook tot gevolg heeft dat er beduidend mindere bieren op de markt komen.

Reinout

Citaat van: MO op 24-06-2015  12:57 uHelaas deel ik de ervaringen van Wolter. Erg jammer dat de speciaalbierhype ook tot gevolg heeft dat er beduidend mindere bieren op de markt komen.

Mee eens. Laats een paar, voor mijn onbekende, bieren gekocht in de Appie die lang niet allemaal even lekker waren naar mijn smaak.

Vergelijkbare Topics (7)

36437

Reacties: 15
Gelezen: 5052

41094

Reacties: 12
Gelezen: 1968

22565

Reacties: 9
Gelezen: 6105

2236

Reacties: 3
Gelezen: 3733

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.