Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Geen gebruiksaanwijzing bij de Brewferm Beverius

Gestart door Werny, 21-01-2015 22:06 u

Vorige topic - Volgende topic

Werny

Help.

Kan iemand mij helpen aan de gebruiksaanwijzing van de Brewferm Beverius.
Zat namelijk niet in de doos en wil vrijdag toch brouwen. Ik heb de Weast al gesmackt.

Bij voorbaat bedankt.

Werner

marcel-g

Jacques

Citaat van: Werny op 21-01-2015  22:06 uKan iemand mij helpen aan de gebruiksaanwijzing van de Brewferm Beverius.
Zat namelijk niet in de doos en wil vrijdag toch brouwen. Ik heb de Weast al gesmackt.

Kijk even hier voor een algemene gebruiksaanwijzing voor brouwen met blikken.

koffie

Citaat van: Jacques op 21-01-2015  23:13 uKijk even hier voor een algemene gebruiksaanwijzing voor brouwen met blikken.
Niet elke kit van Brewferm is een blik. In dit geval betreft het een moutpakket en zoekt hij dus vooral het maischschema.

Ik zou morgen even naar Brouwland bellen en het verhaal uitleggen. Zij kunnen je vast wel telefonisch vertellen wat het maischshema is, hoeveel liter maisch/spoelwater er nodig is, hoe lang je moet koken en en op welk moment welke hoppen er bij moeten.

Werny

Inderdaad even naar Brouwland gebeld en hebben me  een gebruiksaanwijzing met maischschema toegezonden.

Bedankt voor het meedenken.

Groeten Werner

Jacques

Citaat van: koffie op 21-01-2015  23:42 uNiet elke kit van Brewferm is een blik. In dit geval betreft het een moutpakket en zoekt hij dus vooral het maischschema.

Ok. Een moutpakket. Dat had ik even niet in de gaten.

Vergelijkbare Topics (7)

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.