Nieuws:

Help mee aan het verbeteren van het forum via een donatie. Klik hier,

Hoofdmenu

Vacuumsealer iBood

Gestart door Jukkie, 28-07-2014 07:34 u

Vorige topic - Volgende topic

Jukkie

Ik ben al geruime tijd op zoek naar een niet al te dure vacuumsealer om aangebroken hop zo goed mogelijk te bewaren. Nu heeft iBood er vandaag één in de aanbieding. Heeft er iemand ervaring met dit merk of type? Is dit iets fatsoenlijks?

http://www.ibood.com/home-living-nl/nl/product_specs/49666/Solis_vacuummachine__perfect_voor_het_bewaren_of_marineren_van_eten/?utm_source=email&utm_medium=email&utm_campaign=newsletter

Tjeerd

Ik heb geen ervaring met dit apparaat, maar Solis is volgens mij best een prima merk en de prijs lijkt me ook wel ok.

Zelf heb ik voor een vergelijkbare prijs een Caso VC-10 en die bevalt mij prima.

Maartennijhof

Bij de Lidl hebben ze er ook een in de aanbieding. Vorige week dacht ik maar bij ons in enschede zag ik er nog genoeg liggen afgelopen zaterdag.

luc b

Ik heb er eentje uit de Lidl (2 jaar geleden gekocht): gewoon waardeloos zondermeer.
De lucht wordt een beetje uit de zak gehaald, maar vacuum ... verre van.

jelle

Citaat van: Tjeerd op 28-07-2014  09:11 uIk heb geen ervaring met dit apparaat, maar Solis is volgens mij best een prima merk en de prijs lijkt me ook wel ok.

Zelf heb ik voor een vergelijkbare prijs een Caso VC-10 en die bevalt mij prima.
Op papier een goed apparaat met een goed vacuüm.

RobinB

Ik heb een allpax f110, deze trekt de hop goed vacuüm. Niet duur, € 70 of zo, en bevalt me prima.

BRAAF bier

Herman

Ik heb zelf een van de Aldi, functioneert prima. Maar dat is een ander ding dan deze, dus kan hier weinig zinnigs over zeggen. De rollen koop ik altijd bij de Aldi, de verkoop hiervan loopt bij ons niet zo snel. Na enig wachten komt de afprijstang te voorschijn, ik koop het dus meestal voor een prikkie. Kwestie van wat voorraad opbouwen :D

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.

Het boek van de beheerder van deze site.